بازدید فراکسیون زنان از نمایشگاه دستاوردهای دولت/ایجاد آرامش روحی و روانی در جامعه مهم ترین دستاورد دولت است

تعدای از اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای دولت بازدید کردند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون زنان مجلس درباره این نمایشگاه بیان کرد: برای من بازدید از این نمایشگاه، خیلی جالب و قابل توجه بود چون در این دولت کارهای خیلی خوب و مؤثری انجام شده است.

او درباره آنچه که در این نمایشگاه بیش از همه برایش جالب توجه بوده نیز، گفت: جالب‌ترین اثری که توجه مرا جلب کرد، نیمکت و صندلی‌هایی بود که ما پشت آن نشستیم؛ خیلی برایم جالب بود چون آقای رئیس‌جمهور هم در روز اول مهر آن‌جا بوده‌اند. در مسیری که از ابتدا تا انتها برای بازدید قرار داده شده، کاهش تورم و برداشتن تحریم‌ها در ورود داروها بسیار جلب توجه می‌کند. کارهایی که توسط دولت یازدهم انجام شده، واقعاً خیلی عالی است و جای تشکر و قدردانی دارد.

این نماینده مجلس همچنین ابراز امیدواری کرد که این نمایشگاه در استان‌های دیگر هم برگزار شود و فقط به تهران محدود نشود.

زهرا سعیدی نماینده مردم مبارکه یکی دیگر از اعضای فراکسیون زنان مجلس پس از بازدید از نمایشگاه گفت: من به عزیزانی که برای برگزاری این نمایشگاه زحمت کشیدند و سلیقه به خرج دادند، خسته نباشید می‌گویم. بهتر بود در این نمایشگاه در کنار دستاوردهای دولت یازدهم، خروجی هم از دولت قبل حتی به اندازه یک غرفه کوچک دیده می‌شد، گرچه طبیعتاً با چنین اقدامی نمود دولت آقای روحانی بیشتر به چشم می‌آمد.

او همچنین بیان کرد: در جای جای این نمایشگاه بشکه‌های نمادین نفت هم قرار داشتند که نشان می‌دادند تولید روزانه نفت در حال افزایش است که این ایده هم برایم جالب بود. من برای دولت آقای روحانی که در اطلاع‌رسانی دستاوردهای آن کوتاهی می‌شود، آرزوی موفقیت و پایداری دارم.

طیبه سیاوشی عضو هیات رئیسه فراکسیون زنان و نماینده مردم تهران نیز گفت: من خیلی خوشحالم که برای اولین بار از یک نمایشگاهی که دستاوردهای دولت یازدهم را به نمایش گذاشته بود، دیدار کردم. این نمایشگاه برای من بسیار جالب بود چون سعی کرده بود به صورت فشرده، فعالیت‌های سه ساله دولت یازدهم را به نمایش بگذارد.

او ادامه داد: مهم‌ترین ویژگی این نمایش این است که شما هر چه جلوتر می‌روید، حس می‌کنید که جامعه سبک‌تر شده است. برای من مهم‌ترین دستاورد دولت آقای روحانی، آن آرامش روحی و روانی بود که به ویژه بعد از امضای برجام به دست آمد. آن عکسی که در این نمایشگاه منتشر شده بود که یک کودک، عکس خندان آقای ظریف را در دست گرفته بود، حکایت از این داشت که جامعه ما واقعاً به شادی و تزریق توان بیشتر برای زندگی بهتر احتیاج داشت.

این نماینده مجلس تاکید کرد: دولت احتیاج دارد که در مقابل هیاهوی مخالفین، دستاوردهایش را به گوش مردم برساند تا مردم از تلاش‌های دولت مطلع شوند.

ناهید تاج الدین نماینده اصلاح طلب مردم اصفهان نیز با یادآوری اینکه یکی از شعارهای ما برای انتخابات مجلس دهم ، امید، آرامش و رونق اقتصادی بود، ادامه داد: این شعار را امروز به عینه در نمایشگاه مشاهده کردیم. در این نمایشگاه وقتی از اول راهرو تا پایان آن را قدم می‌زنیم، رفته‌رفته آرامشی که در جامعه‌مان به وجود آمده را حس می‌کنیم.

او همچنین در انتقادی در خصوص عدم نمایش دستاوردهای دولت در حوزه زنان،گفت: در مجلس دهم تعداد خانم‌ها نسبت به ادوار قبلی بیشتر شده، گرچه که هنوز بانوان در مجلس به جایگاه واقعی‌شان نرسیده‌اند، اما همین که تعداد بیشتر شده، مردم انتظار دارند که ما بتوانیم از هم‌نوعان خودمان دفاع کنیم. در این نمایشگاه کارهایی که خانم دکتر مولاوردی انجام دادند، اتفاقات ویژه‌ای که در دولت یازدهم در حوزه زنان ایجاد شد و همچنین تغییر اعتقادات نسبت به بانوان، چندان نمود نداشت. ان‌شاء الله با کمکی که از خانم مولاوردی می‌گیریم بتوانیم این اتفاق را بیشتر در نمایشگاه نشان دهیم.

تاجدین همچنین پیشنهاد کرد تا نمایشگاه "تدبیر هنر" در همه استان‌های دیگر کشور هم برگزار شود تا مردم بدانند که در دولت یازدهم چه اتفاقاتی رخ داده است.

نمایشگاه "هنر تدبیر" با بیانی هنری دستاوردهای سه ساله دولت تدبیر و امید را در بخش‌های مختلف اقتصادی،سیاسی، هسته‌ای، بین‌الملل و... پیش روی بازدیدکنندگان قرار داده است.

این نمایشگاه تا 18 مهرماه در فضای باز تالار وحدت درحال برگزاری است و بازدید برای عموم مردم آزاد است.

204

کد خبر: 684106

وب گردی

وب گردی