قطعات یافت شده در جزیره موریس متعلق به هواپیمای MH370 مالزی است

مقامات مالزی و استرالیا اعلام کردند: قطعه ای از بال هواپیما در جزیره موریس اقیانوس هند پیدا شده است تحقیقات نجات می دهد قطعات از دست رفته متعلق به هواپیمای MH370 مالزی است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ای بی سی، مقامات مالزی و استرالیا اعلام کردند: قطعه ای از بال هواپیما در جزیره موریس اقیانوس هند پیدا شده است تحقیقات نشان می دهد قطعات از دست رفته متعلق به هواپیمای MH370 مالزی است.

قطعات پیدا شده توسط کارشناسان استرالیا و ماموران اداره حمل و نقل ایمنی مورد بررسی قرار گرفت و آن ها اعلام کردند ممکن است این قطعات از اقیانوس به ساحل کشیده شده باشد.

به گفته آژانس اداره حمل و نقل ایمنی محققان با استفاده از یک شماره بر روی قطعات باقی مانده دریافتند این قطعات متعلق به هواپیمای بوئینگ 777 مفقود شده مالزی است.

این قطعات که در غرب سواحل اطراف اقیانوس هند یافت شد متعلق به هواپیمایی با 239 سرنشین بوده است که در طول مسیر پرواز از کوالالامپور-مالزی به پکن- چین در سال 2014 از بین رفت.

پیدا شدن این قطعات کمک چندانی در جهت پیدا شدن محل دقیق لاشه های دیگر هواپیما در زیر آب نمی کند. محققان برای پیدا کردن اطلاعات پرواز و علت تغییر جهت هواپیما به قطعات بیشتری نیاز دارند.

مقامات استرالیا اعلام کردند: برای یافتن سایر قطعات این هواپیما افرادی مشغول جست و جو در منطقه ای با وسعت 120،000 کیلومتر مربع در اقیانوس هند هستند.

602/106

کد خبر: 684204

وب گردی

وب گردی