سخت افزار گلکسی اس 8 تغییرات گسترده ای خواهد داشت

گلکسی اس 8 پرچم‌دار نسل بعد سامسونگ است که گفته شده کمپانی کره‌ای قصد دارد تحولات گسترده‌ای در سخت‌افزار این محصول انجام دهد.

به گزارش ایسکانیوز، پس از اتفاقاتی که برای گلکسی نوت 7 افتاد به نظر می‌رسد که موفقیت گوشی گلکسی اس 8 برای سامسونگ از هر لحاظ حیاتی بوده تا به اعتبار این کمپانی خدشه‌ای وارد نشود. به همین دلیل منطقی به نظر می‌رسد که اگر سامسونگ نگاهی دقیق به تمام جزئیات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پرچم‌دار بعدی خود انداخته و از امنیت آن خاطرجمع شود.

بنا بر گزارشی که به تازگی از کره جنوبی منتشر شده است احتمال می‌رود که سامسونگ می‌خواهد تغییرات گسترده‌ای را در سخت‌افزار گلکسی اس 8 انجام داده و محصولی کاملا متفاوت را به کاربران و رسانه‌ها معرفی کند.

طبق گزارش منتشر شده احتمال می‌رود که دکمه هوم از گلکسی اس 8 حذف شود. با حذف شدن دکمه خانه، جایگاه حسگر اسکنر اثر انگشت نیز تغییر می‌یابد و احتمالا سامسونگ از این حسگر در زیر صفحه نمایشگر استفاده خواهد کرد.

همانطور که می‌دانید تکنولوژی لبه‌های منحنی سامسونگ توانسته به این کمپانی کمک کند تا بتواند حاشیه‌های دو طرف صفحه نمایشگر را از بین ببرد. آنچه انتظار می‌رود این است که سامسونگ پا را از این اقدام نیز فراتر گذاشته و در بالا و پایین صفحه نمایشگر گلکسی اس 8 نیز از لبه‌های منحنی استفاده کند. اگر این اتفاق رخ دهد باید پرچم‌دار بعدی سامسونگ را دارای نمایشگر تمام صفحه خواند.

دوربین گلکسی اس 8 نیز دچار تحول خواهد شد. اگر گزارش‌های به دست آمده درست باشند گلکسی 8 قرار است از دوربین دوگانه در عقب خود استفاده کند. با این حساب گلکسی 8 اولین پرچم‌دار سامسونگ خواهد بود که مجهز به دوربین دوگانه است. اینکه سامسونگ قصد دارد از دوربین دوگانه در پرچم‌دار خود استفاده کند چندان دور از انتظار نبود اما سوال اینجا است که آیا این دوربین دوگانه دارای سنسورهای یکپارچه خواهد بود یا سنسورها از یکدیگر مجزا هستند.

گفته شده احتمالا سامسونگ گلکسی اس 8 را زودتر از زمان مورد نظر عرضه خواهد کرد هرچند بعید به نظر می‌رسد که بعد از مشکلاتی که برای گلکسی نوت 7 پیش آمد سامسونگ بخواهد دوباره دست به عرضه زودهنگام محصولش بزند.

آنچه در مورد گلکسی نوت 7 گفته شده بود این است که سامسونگ برای شکست دادن آیفون 7 زودتر از زمان در نظر گرفته شده پرچم‌دارش را عرضه کرد اما کاهش دادن زمان کافی برای تست و آزمایش این محصول باعث بروز مشکلاتی مانند انفجار گوشی گلکسی نوت 7 شد.

البته هنوز هیچ یک از این اطلاعات تایید یا رد نشده است و باید منتظر انتشار اخبار و اطلاعات بیشتر ماند. انتظار می‌رود گلکسی اس 8 در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ عرضه شود.

منبع: زومیت

101

کد خبر: 684266

وب گردی

وب گردی