تمام پیکسل‌های XL نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی پیش‌فروش شد

سه‌شنبه شب همین هفته بود که گوگل در جریان برنامه‌ای دو ساعته، از گوشی‌های جدیدش رسما رونمایی کرد. چند سالی می‌شود که گوگل تلاش می‌کند از بازار طراحی، ساخت و فروش تلفن‌های هوشمند عقب نماند و انصافا با گوشی‌هایی که اکثرا به‌شکل سفارشی می‌سازد و در اختیار مصرف‌کننده‌ها قرار می‌دهد، کارش را به‌ بهترین شکل ممکن انجام داده است.

به گزارش ایسکانیوز، از همان لحظه‌ی رونمایی از گوشی‌های جدید، یعنی پیکسل و پیکسل XL، پیش‌فروش این محصولات در سایت رسمی فروش گوگل، یعنی گوگل استور، کلید خورد. شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید رنگ آبی هر دو مدل در یک چشم به‌هم زدن تمام شد و کاربران مجبور بودند از بین رنگ‌ها و مدل‌های دیگر، انتخاب‌های‌شان را انجام بدهند. دیروز گوگل رسما اعلام کرد که مدل ۱۲۸ گیگابایتی پیکسل XL هم تمام شده. این یعنی کاربران برای تهیه‌ی این پرچمداران جدید گوگل دو راه بیش‌تر ندارند؛ یا باید صبر کنند تا مدیران گوگل مجددا این محصول را برای پیش‌خرید در سایت‌شان موجود کنند، یا قید مدل ۱۲۸ گیگابایتی را بزنند و مدل ۳۲ گیگابایتی را سفارش بدهند.

گوشی‌هایی که سه‌شنبه شب با برند پیکسل رونمایی شدند در ادامه جای برند نکسوس را خواهند گرفت. شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید روی بدنه‌‌ی این دو گوشی هیچ اثری از علامت تجاری تولیدکننده‌شان یعنی شرکت HTC نیست و همین موضوع هم بحث‌های زیادی را در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها به‌راه انداخته است.

دو گوشی پیکسل و پیکسل XL از بسیاری جهات شبیه به هم طراحی و ساخته شده‌اند؛ البته جز اندازه‌شان. مدل کوچک‌تر که پیکسل نام دارد صفحه‌‌ی نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p و مدل بزرگ‌تر با نام پیکسل XL صفحه‌ی نمایش۵٫۵ اینچی با رزولوشن Quad HD دارد. هر دوی این گوشی‌ها از نظر مشخصات کاملا بروز هستند و اغلب مشخصات یک گوشی رده‌بالا در سال ۲۰۱۶ را دارند. در هر دو گوشی جدیدترین تراشه شرکت کوالکام یعنی اسنپ‌دراگون ۸۲۱ به کار رفته است. این دو مدل ۴ گیگابایت RAM دارند و دوربین‌شان هم ۱۲ مگاپیکسلی است. هر دو مدل حسگر اثرانگشت و باتری‌هایی با ظرفیت بالا دارند.

منبع: دیجی کالا

108/108

کد خبر: 684374

وب گردی

وب گردی