اجرای ده نشست فرهنگی و کرسی آزاداندیشی تا پایان سال در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود

ده نشست فرهنگی و کرسی آزاداندیشی و ده‌ها برنامه فرهنگی تا پایان سال 95 توسط حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی و با همکاری دفتر هم‌اندیشی استادان، گروه معارف اسلامی و بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با اعلام این خبر گفت: در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) هرروز برنامه‌هایی چون سخنرانی، مداحی و زیارت عاشورا در مسجدالنبی (ص) دانشگاه برگزار می‌شود و تا پایان سال نیز برنامه‌های فرهنگی طبق جدول زمان‌بندی تهیه‌شده است که به‌تدریج اجرا خواهد شد.

وی افزود: بنا داریم تا در مقاطع مختلف ده نشست فرهنگی و کرسی آزاداندیشی را با موضوعات مختلف و با حضور اساتیدی از این واحد دانشگاهی و دانشگاه‌های دیگر برگزار کنیم که در این برنامه‌ها گروه معارف اسلامی ، دفتر هم‌اندیشی استادان و بسیج اساتید واحد نیز مشارکت دارند.

رضوانی نشست‌هایی چون تاریخ اسلام با محوریت قیام سید الشهداء (ع)، فرهنگ و تمدن ایران و اسلام ، تفسیر نهج‌البلاغه ، بزرگداشت رودکی ، شعرخوانی و حافظ خوانی و ضیافت اندیشه مباحثه فلسفی اسلام و جهان را ازجمله برنامه‌هایی دانست که تا پایان سال اجرایی خواهد شد.

وی بیان کرد: علاوه بر موارد ذکرشده کانون‌های دانشجویی نیز برنامه‌های خاص خود را در ایام ملی و مذهبی و به فراخور ایام سال اجرا خواهند کرد که البته برنامه‌های کانون‌ها و تشکل‌ها باید در شورای فرهنگی دانشگاه مصوب شود.

101

کد خبر: 684588

وب گردی

وب گردی