آغاز برداشت انار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار از آغاز برداشت انار از درختان انار سایت مرکزی، دانشکده دامپزشکی و خوابگاه کوثر دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، هوشنگ ظهیری، معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در گفتگو با خبرنگارفرهیختگان، از آغاز برداشت انار در سایت مرکزی، دانشکده دامپزشکی و خوابگاه کوثر دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار خبر داد.

دکتر ظهیری به کاشت درختان مثمر در فضاهای سبز دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار اشاره کرد و افزود: کاشت درختان مثمر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در راستای استفاده بهینه از فضاهای موجود انجام شده است.

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار ادامه داد: درختان انجیر، زیتون، توت، انگور و انار درختان مثمری هستند که فضاهای سبز دانشگاه را پوشش داده و محصولات آن برداشت می شود.

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار تنوع تولیدات گیاهی در این واحد دانشگاهی را یادآور شد و گفت: گیاهان گلخانه ای خیار، گوجه فرنگی، بادمجان، توت فرنگی، کدو و محصولات زراعی گندم و جو در این واحد دانشگاهی کشت و تولید می شود که در درآمد زایی و استفاده بهینه از فضا و امکانات بسیار موثر است.

101

کد خبر: 684615

وب گردی

وب گردی