آخرین فرصت ثبت‌نام برای حضور در پاویون ایران نمایشگاه ITU 2016 تایلند

نظر به ثبت‌نام سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی حوزه‌ی فناوری اطلاعات، ارتباطات و مخابرات کشورمان برای حضور در ITU Telecom World بانکوک، سایر متقاضیان تنها تا شنبه 17 مهرماه فرصت دارند تا ثبت‌نام قطعی خود را برای حضور در پاویون ایران این نمایشگاه اعلام کنند.

به گزارش ایسکانیوز، اتحادیه‌ی بین المللی مخابرات (ITU) هر ساله نشست‌ها و نمایشگاه‌هایی را برای حضور و تبادل نظر اعضاء و شرکت‌های فعال در حوزه‌‌ی ICT برگزار می‌کند. در همین راستا و در سال جاری "فروم جامعه‌ی اطلاعاتی" از دوم تا ششم ماه مه (13 تا 17 اردیبهشت ماه 95) در شهر ژنو سوئیس برگزار شد و به دنبال آن نمایشگاه ITU نیز از 14 تا 17 نوامبر 2016 (24 تا 27 آبان ماه 95) در بانکوک تایلند برپا می‌شود.

بر همین اساس، وزرا، قانونگذاران، سیاست‌گذاران و مقامات عالی‌رتبه‌‌ی حوزه‌‌ی ICT از کشورهای مختلف دنیا به همراه سرمایه‌گذاران بین المللی، طی حضور در نمایشگاه سال جاری ITU Telecom World بانکوک با کارشناسان و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه تبادل نظر کرده و برای همکاری مشترک و اجرای پروژه‌های مختلف برنامه‌ریزی می‌کنند.

نمایشگاه سالیانه‌‌ی ITU علاوه بر برگزاری کارگاه‌ها و فروم‌های مختلف، با سخنرانی مقامات عالی رتبه‌‌ی دولتی و خصوصی حوزه‌ی ICT از کشورهای مختلف دنیا و مقامات ITU همراه خواهد بود. نمایشگاه تلکام امسال نیز به همت وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات و سازمان مخابرات تایلند بر پا و تازه ترین‌های دنیای ICT در این نمایشگاه توسط شرکت‌ها و سازمان‌های مخابراتی کشورهای مختلف به نمایش گذاشته خواهد شد.

گفتنی است؛ شرکت‌ها و افراد علاقه‌مند به حضور در پاویون ایران نمایشگاه ITU بانکوک تنها تا روز شنبه 17 مهرماه برای ثبت نام قطعی حضور در نمایشگاه فرصت دارند.

منبع :سیتنا

101/105

کد خبر: 684663

وب گردی

وب گردی