نیمکت نشینی آزمون دردیدار با کره!/ ستاره روستوف چه زود از چشم کی‌روش افتاد

با برکناری قربان بردیف سرمربی روستوف و جانشینی دیمتری کریچنکو به نظر می رسد ستاره بخت و اقبال سردار آزمون هم خاموش شده باشد.

به گزارش ایسکانیوز، مهاجم جوان و گلزن روستوف نه تنها در تیم باشگاهی اش نیمکت نشین شد بلکه در تیم ملی ایران هم جایگاه ثابت خود را از دست داد.

سردار آزمون در دیدار اخیر تیم ملی ایران برابر ازبکستان 63 دقیقه روی نیمکت نشست و شاهد بازی رضا قوچان نژاد در نوک حمله تیم ملی کشورمان شد.

این لژیونر جوان در 27 دقیقه پایانی هم که به زمین آمد فقط یک پاس خوب به وحید امیری داد و در سایر دقایق نتوانست انتظارات را در تاشکند برآورده کند.

شنیده ها حکایت از آن دارد که مهاجم اول تیم ملی به تازگی از چشم کارلوس کی روش افتاده و به احتمال فراوان در بازی روز سه شنبه برابر کره جنوبی نیز از روی نیمکت ذخیره ها تماشاگر این مسابقه خواهد بود.

سردار آزمون که تاکنون با زدن 7 گل بهترین گلزن ایران در مسابقات مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه بوده مدتی است در افت به سر می برد.

او در سه بازی گذشته تیم ملی کشورمان نتوانسته گل به ثمر برساند و ضربات پا و سرش معمولا در چارچوب قرار نگرفته است.

این در حالی است که سردار آزمون برخلاف رفیق صمیمی اش مهدی طارمی قادر به بازی در کناره ها و به عنوان ونیگر راست و چپ نیست و با توجه به آمادگی رضا قوچان نژاد بدیهی است مرد پرتغالی گوچی را به او ترجیح بدهد.

از اردوی تیم ملی هم خبر می رسد که کارلوس کی روش قصد دارد همان ترکیب بازی ایران مقابل ازبکستان را در دیدار با کره جنوبی به زمین بفرستد.

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، مرتضی پورعلی گنجی، میلاد محمدی، رامین رضائیان، احسان حاج صفی، سعید عزت الهی، مهدی طارمی، مسعود شجاعی، وحید امیری و رضا قوچان نژاد 11 مرد اصلی کارلوس کی روش در بازی حساس روز سه شنبه خواهند بود.

سردار آزمون به شرطی می تواند برابر کره جنوبی بازی کند که رضا قوچان نژاد گل نزند یا اینکه کارلوس کی روش تصمیم عجیب و غریبی بگیرد و بخواهد با دو مهاجم نوک بازی کند، البته این احتمال دوم بسیار بعید به نظر می رسد.

604/602

کد خبر: 684767

وب گردی

وب گردی