نکونام: کره‌ای‌ها کار جدید انجام دهند

مربی تیم ملی فوتبال اعلام کرد در روز با کره جنوبی به حضور هواداران نیاز دارند.

به گزارش ایسکانیوز، جواد نکونام در حاشیه تمرین امروز شاگردان کارلوس کی روش اظهار داشت: بازی ایران و کره همیشه بازی خاصی بوده است. خاطرم هست زمانی که خودم هم بازی می کردم، کری خوانی ها وجود داشت. طبیعی است که دو تیم کری بخوانند و بخواهند قدرتشان را نشان دهند. فوتبال نهایتا 90 دقیقه است و تیمی که برنده می شود، صحبت می کند. ما در 3 بازی آخر کره را بردیم و شایط خاصی درست کردند تا بتوانند نتیجه ای بگیرند که خوشحال برگردند.


وی که قبلا به کره جنوبی در تهران گل زده، درباره گلزن بازی عنوان کرد: همه تلاش می کنند تا توپ وارد دروازه شود. سرمربی با بازیکنان صحبت های لازم را انجام می دهد. گلزن تیم فردی است که شادی را به ارمغان می آورد.
مربی تیم ملی همچنین گفت: بازی سختی داریم. چیزی که برای ما مهم است، این است که ورزشگاه پر شود. کره ای ها از بدو ورود اعتراف کردند جو وحشتناکی در ورزشگاه بوده است. با احترام به این ایام شرایط فیفا طوری است که بازی های ملی برگزار می شود. روز تاسوعا است و مردم همه این را می دانند. دوست داشتیم تاریخ دیگری بازی برگزار شود و خوشحالی کنند اما با رعایت اصول می خواهیم برنده شویم و کره ای ها هم خوب می دانند. آنها می خواهند با این کارها ترسشان را پنهان کنند.


نکونام با اشاره به جنگ روانی کره ای ها بیان کرد: بازی آخری که در کره جنوبی انجام دادیم، آنها جوی راه انداختند که دوست داریم ازبکستان صعود کند. بازیکن کره گفت کاری می کنیم بازیکن ایران خون گریه کند ولی ما جواب دادیم. این ها باید کاری کنند که با گذشته فرق کند. کارهای قبل نتیجه اش این بود که ما موفق شدیم، باید رویه شان را عوض کنند. آنهایی ماسک می زنند تا مثلا شناسایی نشوند. قطر دوره قبل در ازبکستان 6 گل خورد و اگر یک گل بیشتر خورده بود، اوت می شد. این اتفاقات در فوتبال رخ می دهد. خوشحالیم که اینقدر می ترسند و دلهره دارند تا چهارمین باخت متوالی اتفاق بیفتد.


وی افزود: نقطه قوت ما هواداران هستند و خواهش می کنم با رعایت همه اصول با لباس مشکی در استادیوم حضور یابند. انشاءالله بتوانیم یک عزاداری خوب و یک برد شیرین داشته باشیم. همه باید به این فکر کنیم که تیم ملی می خواهد برای دومین بار متوالی به جام جهانی صعود کند و کسی در ایران نیست که از این موضوع ناراحت باشد.

603/602

کد خبر: 684814

وب گردی

وب گردی