بازیگر سریال جومونگ به ورزشگاه آزادی می آید

کره در حالی این بار مقابل ایران صف آرایی می کند که بازوبند کاپیتانی اش بر بازوی همسر یکی از بازیگران تلویزیونی این کشور که محبوبیت خاصی در جمع ایرانی ها دارد، بسته خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، یکی دو سال قبل سریالی کره ای از سیمای ایران به روی آنتن رفت که بازیگرانش از محبوبیت خاصی بین علاقمندان ایرانی برخوردار شدند. یکی از این بازیگران هان های جین بود که در نقش بانو سوسانو بین ایرانی ها طرفداران خاص خود را پیدا کرد و همواره نیز نامش بر سر زبان هاست. بازیگری سرشناس در سینما و تلویزیون کره که حالا در آستانه مصاف حساس دو تیم در روز چهارم مقدماتی جام جهانی 2018 بیشتر از قبل در تیررس اخبار قرار گرفته است.


هان های جین چندی پیش با یکی از ستاره های سرشناس تیم ملی کره به نام کی سون یئونگ ازدواج کرد. بازیکنی که بازوبند کاپیتانی تیمش را بربازو بسته و نامش بیشتر از قبل بر سر زبان ها افتاد و در حال حاضر نیز فوتبالش را در اروپا ادامه می دهد. یئونگ که در بازی قبل برابر قطر با زدن گل سوم تیمش شادی گل مخصوصی از خود نشان داد و با دویدن به سمت جایگاه ویژه این گل را به بانو سوسانو که برای دیدن بازی به ورزشگاه آمده بود، تقدیم کرد در صدر اخبار و رسانه های کره ای قرار گرفت.

حال احتمال دارد همسر کاپیتان کره جنوبی برای تماشای بازی با ایران به ورزشگاه آزادی بیایید.

603

کد خبر: 684819

وب گردی

وب گردی