«قدم زدن با اسب» تمدید شد

نمایش "قدم زدن با اسب" به نویسندگی و کارگردانی مسعود شامحمدی تا 8 آبان ماه تمدید شد. 

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی، نمایش "قدم زدن با اسب" به نویسندگی و کارگردانی مسعود شامحمدی؛ داستان عشقی ممنوعه در برهه ای حساس از تاریخ معاصر را روایت می کند. این نمایش که بنا بود تا 20مهرماه در تماشاخانه ارغنون به روی صحنه باشد، اجراهای خود را تا 8 آبان ادامه خواهد داد.
"قدم زدن با اسب" هرشب به جز شنبه ها ساعت 21:15 در تماشاخانه ارغنون به آدرس حافظ، نوفل لوشاتو، بعد چهارراه رازی، نرسیده به خیابان ولیعصر، کوچه زیبا، پلاک ۱ به روی صحنه می رود.
علی عسکری و پریا وزیری در این اثر نمایشی ایفای نقش می کنند و داستان نمایش در باره زن ومرد چریکی است، که در سال 54 در یک خانه تیمی، به صورت چشم بسته زندگی میکنند. (مفهوم چشم بسته بودن این است که افراد حاضر در خانه تیمی به هیچ وجه نباید همدیگر را ببینند وشناسایی کنند).و ما با روایت آنها از زمانی همراه میشویم، که آن دو به وسیله رفقای سازمان دستگیر وزندانی شده ومنتظر محاکمه هستند. جرم آنها این است: خیانت به خلق و رفتارهای سخیف به خاطر ابراز عشق.
سایر عوامل این نمایش عبارتند از:نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: مسعود شامحمدی،دستیار کارگردان: حدیث هجرت،طراح صحنه و لباس: مروارید جواهریان،موسیقی: پالیز شامحمدی،تصویربرداران: احسان خراسانی / احسان باقری،صدابردار: صالح حبیبی،دستیار صدابردار: رضا حیدری،تدوین: محسن شامحمدی،گریم: الهام جولانی،عکاس: حدیث هجرت / رامونا میریان،طراح پوستر و بروشور: حمید نجاتی،امیرحسین داودی، تبلیغات مجازی: امیر قالیچی،با مشارکت و حمایت بخش فرهنگی رنگ باراد
503502

کد خبر: 684823

وب گردی

وب گردی