پنج بازیکن محبوب بارسلونا در اینستاگرام

5 بازیکن تیم فوتبال بارسلونا بیشترین دنبال کننده را در شبکه های اجتماعی دارند.

به گزارش ایسکانیوز، اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی است که توسط بازیکنان فوتبال بارسا برای اشتراک گذاری عکس ها و فیلم ها استفاده می شود. در واقع، تمام بازیکنان تیم اصلی به جز سرخیو بوسکتس و جوردی ماسیپ یک حساب کاربری رسمی در این شبکه دارند.


باشگاه بارسلونا بیش از 40 میلیون طرفدار در اینستاگرام دارد.

پنج بازیکن محبوب بارسلونا در اینستاگرام به شرح زیر است:

1. نیمارM 60.3
بازیکن برزیلی بارسلونا محبوب ترین بازیکن ایسنتاگرام است.او یک کاربر بسیار فعاله و دوست دارد طیف گسترده ای از لحظات حرفه ای و شخصی در زندگی اش را به معرض نمایش بگذارد. به طور متوسط، بیش از یک میلیون نفر از مردم هر پست او را لایک می کنند.

2. لئو مسی 56.5 M
بهترین بازیکن جهان نزدیک به 57 میلیون طرفداران دارد. این ستاره بخشی از زندگی شخصی خود به عنوان مثال عکسهایی از پسرانش و همچنین دیگر جنبه های زندگی خود را به اشتراک می گذارد.

3. لوییز سوارز 16.9 M
سومین بازیکن محبوب بارسلونا سوارز با زیر 17 میلیون دنبال کننده در ایستاگرام است. بازیکن اروگوئه ای لحظات کنار خانواده و همچنین عکس ها و فیلم ها از حضورش در بارسا و تیم ملی را منتشر می کند.

4. آندرس اینیستا M 14
اینیستا 14 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد و پست های او مخلوطی از دستاوردهای فوتبال، تعهدات تبلیغاتی و عکس های شخصی است. او به عنوان کاپیتان پیام هایی خوش بینانه و انگیزشی برای هم تیمی ها و طرفداران خود را ارسال می کند.

5. جرارد پیکه 9.5 M
پیکه با 9.5 میلیون طرفدار، پست هایی از پیروزی بارسا و دیگر دستاوردهای ورزشی به اشتراک می گذارد. همچنین، بخشی از پست های او عکس ها و فیلم هایی ازهمسر معروفش شکیرا و فرزندانشان است.

603/602

کد خبر: 684835

وب گردی

وب گردی