صعود تیم کوهنوردی بسیج کارکنان واحدرودهن به قلعه ناظر کوه

تیم کوهنوردی بسیج کارکنان دانشگاه آزاداسلامی واحدرودهن قله 4265 متری ناظر کوه در لاریجان واقع درشهرستان آمل را باموفقیت صعود کرد.

به گزارش ایسکانیوز؛ این قله در منطقه کوهستانی روستای نمار در بخش لاریجان از شهرستان آمل در استان مازندران واقع شده است.این منطقه دارای آب و هوای بسیار خنک در فصل تابستان است. این منطقه دارای دشت و آبشار شیب دار گوهره در یوک می باشد.

گروه کوهنوردی بسیج کارکنان دانشگاه ازاد واحد رودهن به سرپرستی حسین محمدی مسئول امور گردشگری و تفریحی بسیج کارکنان موفق به صعود این قله مرتفع شدند.این صعود به مناسبت هفته دفاع مقدس و با شعار " ما آماده ایم "در راستای تأکیدهای مقام معظم رهبری در جهت فرهنگ سازی تحصیل ، تهذیب و ورزش با تدبیر سیدابوالقاسم هاشمی ، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کارکنان – قرارگاه امام حسین (ع) انجام گرفت و از فضای معنوی خاصی برخوردار بود.این اولین صعود تیم کوهنوردی بسیج کارکنان بود که با مشارکت مدیریت امور ورزشی و مساعدت هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار شد.

امور گردشگری و تفریحی بسیج کارکنان برآن است با همت و کوشش همنوردان صعودهای پاییزه و زمستانه دیگری به قلل مرتفع این مرز بوم در راستای تحقق اهداف پایگاه مقاومت بسیج و ورزش همگانی دانشگاه داشته باشد.

اعضای صعود کننده تیم کوهنوردی بسیج کارکنان ،حسین محمدی ، بهرام صالح نیا ، علی براری و داریوش بهادری بودند.

102/101

کد خبر: 685001

وب گردی

وب گردی