بر اساس یک تیزر جدید سامسونگ گلکسی S8 روز ۸ اسفند معرفی می‌شود

تیزر جدیدی برای تبلیغ گوشی گلکسی S8 منتشر شده است.

به گزارش ایسکانیوز، شرایط شرکت سامسونگ بعد از معرفی گلکسی نوت ۷ چندان مساعد نیست. این گوشی که چندین دستگاه از آن دچار انفجار و آتش‌سوزی شده بود جمع‌آوری شد و پس از آن مدل‌های ظاهرا سالم آن در اختیار کاربران قرار گرفت. اما خبرهایی از آتش گرفتن مدل‌هایی که ادعا شده بود سالم هستند کار را برای سامسونگ دشوارتر از قبل کرد و باعث شد احتمال فراخوان جمع‌آوری دوباره این گوشی‌ها مطرح شود. حرف و حدیث‌هایی هم هست که می‌گویند احتمال دارد اپراتور AT&T اساسا قید فروش گلکسی نوت ۷ را بزند.

هر چهار اپراتور مخابراتی بزرگ ایالات متحده آمریکا به دارنده‌های مدل تعویضی نوت ۷ این امکان را داده‌اند که گوشی‌شان را با هر مدل دیگری تعویض کنند. اگر مشخص شود که گوشی منفجر شده در هواپیمای متعلق به Southwest Airlines در چهارشنبه هفته گذشته، یکی از مدل‌های تعویضی و ظاهرا سالم سامسونگ بوده است باید گفت که احتمالا باید فاتحه نوت ۷ را بخوانیم.

در این شرایط نه تنها سامسونگ متحمل ضرر چند میلیارد دلاری شده است بلکه اساسا آینده برند خود را هم تحت ریسک قرار داده است. حال چشم‌های همه به آینده خیره مانده. به اینکه آیا سامسونگ می‌تواند شرایط را تغییر دهد؟ در همین فضا است که تیزر جدیدی برای تبلیغ گوشیگلکسی S8 منتشر شده است. این تیزر نشان می‌دهد که گوشی جدید سامسونگ در نمایشگاه MWC 2017 در شهر بارسلون و در روز ۸ اسفند امسال معرفی خواهد شد.

به نظر می‌رسد در شرایطی که حتی در مورد مدل‌های تعمیر شده نوت ۷ هم ابهامات زیادی باقی است ایده جلب کردن توجه مخاطبان به یک گوشی جدید ایده هوشمندانه‌ای باشد.

منبع: دیجی کالا

108/108

کد خبر: 685309

وب گردی

وب گردی