طاهری: دنبال قهرمانی در لیگ برتر هستیم

مدیرعامل جدید سپاهان گفت: در همین راستا ما چشم به سکو و حتی قهرمانی و پس از آن کسب سهمیه آسیایی در لیگ برتر فوتبال داریم.

به گزارش ایسکانیوز، محسن طاهری در مورد سمت جدیدش در سپاهان گفت:در حال حاضر طبق مصوبه و دستور کار سال قبل تمرکز کرده و روی این مسیر گام برمی‌داریم. هدف ما امسال جوان‌سازی تیم، صعود به رده‌های بالای جدول و کسب سهمیه آسیا است و در همین راستا قدم خواهیم برداشت.

وی در مورد اینکه آیا چشم‌انداز سپاهان در سال جاری قهرمانی است یا خیر،‌ گفت: چشم‌انداز هر تیمی در لیگ برتر قهرمانی است چه برسد به سپاهان که پرافتخارترین تیم ایران است. در همین راستا ما چشم به سکو و حتی قهرمانی و پس از آن کسب سهمیه آسیایی داریم.

مدیرعامل جدید سپاهان با بیان اینکه حتما از باقریان رخصت خواهم گرفت،‌ گفت: با او مشورت می‌کنم. باقریان از ما جدا نیست و امیدوارم هر جا که می‌رود موفق باشد.

سرمربی موقت تیم ملی هندبال در مورد اینکه آیا در این سمت به کار خود ادامه می‌دهد یا خیر،‌گفت: هنوز فکر نکردم. ضمن اینکه در این مورد امروز تصمیم‌گیری نشد. البته تیم ملی فعلا اردویی ندارد و فعالیتی وجود ندارد. از سوی دیگر فدارسیون با سرپرست اداره می‌شود و باید منتظر تصمیم وزارت ورزش برای فدراسیون هندبال باشیم.

وی در مورد اینکه از دید او هندبال سخت‌تر است یا فوتبال،‌ گفت: از دیدگاه من هندبال و از دیدگاه شما فوتبال اما هر ورزشی سختی خود را دارد. با این حال مخاطبان فوتبال بیشتر هستند و اسپانسرها بیشتر به این ورزش روی می‌آورند. البته وظیفه من این است که ورزش باشگاه فولاد را راهبری کنم و نه فقط فوتبال و امیدوارم ورزش‌های جدیدی را به باشگاه پیوند بدهم. ورزش فقط فوتبال نیست اما یکی از مهمترین ورزش‌ها فوتبال است.

طاهری در پایان در مورد اینکه با حضور او و اخوان در سپاهان جمع هندبالی‌ها در این تیم کامل شده است، گفت: اخوان از فوتبالیست‌های قدیمی سپاهان و از داوران قدیمی اما موفق ایران بوده هر چند که او هم با هندبال عجین است.

602/602

کد خبر: 685325

وب گردی

وب گردی