آغاز ثبت نام توزیع نیروی متخصص (ضریب کا) در سامانه توزیع نیروی متخصص

معاون فنی و برنامه ریزی معاونت درمان وزارت بهداشت از آغاز ثبت نام توزیع نیروی متخصص (ضریب کا) در سامانه توزیع نیروی متخصص با توجه به اعلام نتایج گواهینامه و دانشنامه کلیه رشته های تخصصی وزارت بهداشت خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از وبدا، «علی ماهر» ضمن اعلام این خبر گفت: داوطلبان تا 30 مهر ماه مهلت دارند تا نسبت به تعیین محل خدمت خود اقدام کنند.
او افزود: کلیه فارغ التحصیلان اعم از 10 درصد برتر فارغ التحصیلان موظف به پر کردن سامانه و تعیین محل بوده و جایابی آنها پس از بررسی سامانه انجام خواهد گرفت.
بر اساس اطلاعیه معاونت درمان که در همین زمینه صادر شده است، داوطلبان باید جهت دریافت اطلاعیه های مربوط به انتخاب محل به سایت Behdasht.gov.ir (لینک توزیع متخصص) مراجعه کنند.
در این اطلاعیه آمده است: در صورتی که به هر دلیل فردی در تقسیم شرکت نکرده یا مدارک لازم جهت انتخاب محل را در مهلت های تعیین شده ارائه و یا انتخاب محل نکنند معاونت درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی نسبت به تعیین محل خدمت بر اساس نیاز دانشگاه های علوم پزشکی کشور اقدام کرده و فرد حق هیچ اعتراضی را نسبت به تعیین محل خود نخواهد داشت.

در صورت بروز هر گونه مشکل با شماره تلفن های 81455148، 81455121، 81455533 تماس گرفته و ازمراجعه حضوری جداً خودداری شود.

105/602

کد خبر: 685360

وب گردی

وب گردی