خدمات شبانه روزی در چادر درمانی هلال‌احمر در کربلا/افزایش چادرهای درمانی در روز عاشورا

مدیر جذب و اعزام مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر گفت:خدمات درمانی در چادر هلال احمر واقع در بین الحرمین به صورت شبانه روزی صورت می گیرد و قابلیت انجام اعمال جراحی های کوچک نیز میسر است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان،حسین فضلی، مدیر جذب و اعزام مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر با اشاره به برپایی چادرهای درمانی جمعیت هلال‌احمر در کربلای معلی گفت: طبق روال هرسال دوگروه پزشکی درقالب تیم عتبه و هلال از روز گذشته در دو چادر درمانی مستقر شده و در کنار درمانگاه شبانه روزی جمعیت در کربلا خدمات درمانی را به زائران حسینی ارائه می کنند.


فضلی افزود: ۲۵ نفر شامل پزشک عمومی، جراح، متخصص کودکان، ارتوپدی، قلب و عروق، جراع، پزشک عمومی، پرستار و امدادگر در چادر عتبه واقع در بین الحرمین بصورت شبانه روزی علاوه بر ویزیت رایگان، ارائه دارو،تزریقات و سرم تراپی و اعمال جراحی کوچک را انجام می دهند.
او با اشاره به استقرار چادر دیگر هلال‌احمر در کربلا، گفت: چادر هلال نیز در خیابان جمهوری با همکاری هلال احمر عراق برای تسهیل دسترسی زائران به خدمات درمانی برپاشده و ۲۵نفر از کادر درمان اعزامی نیز به ارائه خدمات ویزیت و دارویی می پردازند.

فضلی با اشاره به این که چادرهای جمعیت هلال‌احمر تا غروب روز عاشورا در کربلا برپا برپاخواهد بود، گفت: باتوجه به افزایش جمعیت زائران در روز عاشورا چادر دیگری در جوار حرم حضرت عباس(ع) برپا خواهد شد.


105/602

کد خبر: 685398

وب گردی

وب گردی