پیکان - صنعت نفت آبادان؛ پیروزی برای تثبیت بالا نشینی در جدول

دو تیم پیکان و صنعت نفت آبادان فردا (23 مهرماه) از ساعت ۱۵:۴۵ در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش ایسکانیوز، تیم فوتبال پیکان در هفته هشتم لیگ برتر جمعه(23 مهرماه) در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان صنعت نفت آبادان است.

مجید جلالی اصلا دوست نداشت که بدون پیروزی به تعطیلات بروند. آقا معلم بازی در اهواز را خوب بلد بود و توانست از این موقعیت بهترین بهره را ببرد و قهرمان لیگ پانزدهم را با 3 گل شکست دهد. از طرف دیگر نیز سه امتیاز آن دیدار حساس حیاتی بود چرا که در صورت باخت احتمال سقوط چند پله ای در جدول لیگ برتر وجود داشت.

صنعت نفت آبادان در بازگشت به لیگ برتر شروعی رویایی داشت. این تیم تا قبل از باخت هفته پنجم مقابل نفت تهران بدون باخت در جمع بالانشینان قرار داشت و نشان داد که می خواهد شاهکار فصل قبل استقلال خوزستان را تکرار کند. شاگردان دست نشان نیز موفق شدند در هفته ششم برابر همشهری خود و قهرمان فصل گذشته یک تساوی کسب کنند و همچنان مدعی باشند.

** تیم داوری:

حمید حاج ملک – علی اکبر عظیم پور – ایوب غلامزاده – محمد ملکی / ناظر: حسین نجاتی

** نگاهی به وضعیت دو تیم در جدول لیگ برتر:

** بهترین باریکنان دو تیم:

نفت آبادان: محمد شادکام 4گل

پیکان: حسین صادقی - مرتضی آقاخان - گادوین منشا 2 گل

** ترکیب احتمالی دو تیم:

نفت آبادان: حسن هوری، علی عبدالله زاده، فرشاد فرجی، حسین بغلانی، مجتبی ممچلی، محمد پورمحمد، حکیم نثاری ، برونو اولیویرا ، کیم، میلاد جهانی و محمد شادکام / سرمربی: نادر دست نشان

پیکان: رحمان احمدی، سیاوش یزدانی، امیرحسین صادقی، مهدی شیری، لئون آیرابتیان، ماهان رحمانی، صادق بارانی، سیامک نعمتی، ابراهیمی، مرتضی آقاخان و شهریار موغانلو/ سرمربی: مجید جلالی

604/602

کد خبر: 685655

وب گردی

وب گردی