سالن ورزشی چند منظوره در واحد نجف آباد دانشگاه آزاد اسلامی

مدیرکل اداره ورزش دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباداز قطب ورزش بودن این واحد دانشگاهی و همچنین دارا بودن یک زمین چمن استاندار با سکوی تماشاگران و سالن ورزشی چندمنظوره پوریای ولی به مساحت 8860 متر مربع خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز؛ دکتر حمید زاهدی درباره فضا و امکانات ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع مستقل نجف‌آباد، اظهار کرد: این واحد یکی از مجهزترین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی از لحاظ امکانات و تجهیزات ورزشی است که تا سه سال گذشته بیشتر مسابقات کشوری دانشگاه به میزبانی این واحد برگزار می‌شد.

وی با بیان اینکه موقعیت جغرافیایی و در مرکزیت قرار داشتن واحد نجف‌آباد آن را جز واحدهای ویژه دانشگاه آزاد اسلامی کرده است، ادامه داد: واحد جامع مستقل نجف‌آبادبه‌ عنوان قطب ورزش دانشگاهی شناخته می‌شود، این واحد دارای سالن‌های بدن‌سازی، کاراته، کشتی، فوتسال، بسکتبال، والیبال، تنیس روی میز، شطرنج، هندبال، بدمینتون، آمادگی جسمانی، جودو، تکواندو و استخر سرپوشیده مجهز به سونا و جکوزی است و زمین چمن روباز فوتبال و زمین روباز بسکتبال، والیبال و فوتسال استاندارد نیز دارد.

به گفته زاهدی واحد نجف‌آباد و همدان تنها واحدهای دانشگاهی هستند که سالن زورخانه دارند و سالن بدنسازی این واحد همه امکانات بروز این رشته ورزشی را دارد.

وی درباره موفقیت‌های ورزشی این واحد ، یادآور شد: تیم‌ها و دانشجویان این واحد در رشته‌های بسکتبال، والیبال، هندبال، فوتسال و جودو، دو و میدانی، شنا و تکواندو حائز مقام‌های برتر کشوری شده است.

مدیرکل اداره ورزش دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد تاکید کرد:تلاش داریم مجوز مقطع دکتری رشته تربیت بدنی را بگیریم و با توجه به خوابگاه دانشجویی 700 نفره این واحد، توانایی آن را داریم که از همه شهرهای کشور دانشجوی دکتری جذب کنیم.

زاهدی، گسترش ورزش‌های همگانی برای دانشجویان، کارکنان، استادان و اعضای هیات علمی و خانواده دانشگاهیان واحد نجف‌آباد را از اولویت‌های ورزشی این واحد دانست و گفت: تهیه نشریه ورزشی، ایجاد پنجره اداره کل ورزش واحد نجف‌آباد در تارنمای واحد، تهیه بانک اطلاعاتی ورزشکاران و داوران واحد، فعال کردن شورای ورزش و انجمن‌های ورزشی از برنامه‌های اصلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در حوزه ورزش است.

102

کد خبر: 685743

وب گردی

وب گردی