6 پینگ‌پنگ‌باز ایرانی به تورهای جهانی اعزام می شوند

6 پینگ پنگ باز ایران در تور های جهانی اتریش و سوئد شرکت خواهند کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فدراسیون تنیس روی میز، فدراسیون تصمیم گرفت پنج ورزشکار برتر آخرین دور مسابقات انتخابی تیم ملی به همراه نوشاد عالمیان را از تاریخ 19 تا 23 آبان به تور جهانی اتریش اعزام کند. این ورزشکاران از طرف سرمربی تیم ملی به مدیریت تیم های ملی جهت اعزام معرفی شدند.

نیما عالمیان، افشین نوروزی، پوریا عمرانی، محمدرضا اخلاق پسند، میدیا لطف الله نسبی و نوشاد عالمیان به همراه جمیل لطف الله نسبی، سرمربی تیم ملی بزرگسالان به تور جهانی اتریش اعزام می‌شوند. این مسابقات دارای رنکینگ جهانی است و 70 هزار دلار نیز جایزه دارد که یکی از تورهای جهانی معتبر در سطح اروپاست.

از طرفی با درخواست ورزشکاران و طی تعامل با فدراسیون مقرر شد ورزشکاران با تقبل هزینه ها از طریق اسپانسرهای شخصی پس از تور جهانی اتریش به اتفاق سرمربی مستقیما به تور جهانی سوئد اعزام شوند.

پس از مسابقات دسته برتر، چهره های جدیدی جهت حضور در تورهای جهانی بعدی بنا به تشخیص سرمربی تیم ملی به فدراسیون پیشنهاد خواهد شد. فدراسیون در حال برنامه‌ریزی برای انجام تمرینات مشترک برترین بانوان با ورزشکاران مجاری در ایران و یا اعزام نفرات اول و دوم به همراه مربی به کمپ تمرینی بوداپست است.

604

کد خبر: 685768

وب گردی

وب گردی