ارتقای رتبه علمی عضو هیات علمی گروه علوم آزمایشگاهی دانشگاه آزاد استان قم

رتبه علمی دکتر محمد دخیلی رنج جو عضو هیات علمی گروه آموزشی علوم آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان قم با حکم دکتر حمید میر زاده به دانشیاری ارتقاء یافت.

به گزارش ایسکانیوز؛درهشتاد و پنجمین نشست هیات ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی دکتر محمد دخیلی رنج جو عضو هیات علمی تمام وقت گروه آموزشی علوم آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان قم دانشیار شد.

در حکم دکتر میر‌زاده آمده است: با توجه به پیشنهاد کمیته منتخب واحد در خصوص ارتقای مرتبه جنابعالی به دانشیاری موضوع در هشتاد و پنجمین نشست هیات ممیزه دانشگاه مطرح و مورد موافقت قرار گرفت.

در ادامه این حکم آمده است: امید است درمرتبه جدید نیز با تاییدات خداوند تبارک و تعالی، منشاء خدمات بهتر و ارزشمندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشجویان عزیز بوده و در توسعه علم و دانش گام‌های موثرتری بردارید.

دکتر محمد دخیلی دارای دکتری قارچ شناسی دامپزشکی از واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی تهران است و در حوزه مطالعاتی اثرات ضد قارچی گیاهان دارویی وسموم وبیماریهای قارچی فعالیت دارد

وی علاوه بر آثار متعدد پژوهشی و ارائه بیش از 100 مقاله پژوهشی چندین دوره در سالهای،1386 1389 ، 1392، 1394، پژوهشگر بر‌تر دانشگاه آزاد اسلامی قم بوده و در سال 1392 پژوهشگر برتر دانشگاهی استان قم و در سال 1386 نیز به عنوان پژوهشگر بر‌تر کشوری دانشگاه آزاد اسلامی نیز شناخته شده است.

برخی از سوابق علمی و اجرایی دکتر محمد دخیلی عبارتند از:

- مدیر گروه کارشناسی علوم آزمایشگاهی

- عضو شورای تخصصی آموزش دانشکده پزشکی

- عضو شورای تخصصی پژوهش درآموزش EDO

- عضو شورای پژوهشی دانشکده پزشکی

- عضو شورای تخصصی آموزشی گروه علوم آزمایشگاهی

- عضو شورای آموزشی وکمیسیون موارد خاص دانشگاه جامع علمی کاربردی)

- عضو کمیته راهبردی نخستین همایش ملی جهاد اقتصادی

- عضو کمیته کمیته تفاهم نامه پژوهشی بین دانشگاه آزاد اسلامی ودانشگاه علوم پزشکی

- عضو کمیته علمی نخستین همایش ملی صنعت و بهداشت مواد غذایی با منشا دامی

- مسئول علمی پژوهشی سازمان بسیج اساتید

- مسئول کمیته ارزیابی کار آموزی

- نظارت بر کارآموزی وبررسی کیفیت آموزشی

102
کد خبر: 685771

وب گردی

وب گردی