تصاویر جدید از هواوی میت ۹ منتشر شد

هواوی می‌خواهد در روز سوم نوامبر (۱۳ آبان) یک گوشی پرچم‌دار جدید معرفی کند و همه ما انتظار داریم که این دستگاه «میت ۹» (Mate 9) باشد.

به گزارش ایسکانیوز؛طبق گزارش Venture Beat، هواوی میت ۹ دو مدل متفاوت خواهد داشت: یکی از آنها نمایشگر عادی دارد (با نام‌رمز منهتن)، صفحه نمایش دیگری هم از دو طرف خمیده است (نام‌رمز لانگ آیلند).

ونچر بیت می‌گوید رندرهایی که قبلا منتشر شده‌اند و منتسب به میت ۹ بودند، چندان دقیق و درست نیستند. گوشی میت ۹ قرار است شبیه تصاویری باشد که در پایین می‌بینید. همان‌طور که می‌بینید، میت ۹ خمیده شباهت زیادی به گوشی بداقبال سامسونگ گلکسی نوت ۷ دارد.

انتظار می‌رود، هواوی میت ۹ خمیده صفحه نمایشی به اندازه ۵٫۹ اینچ و وضوح QHD داشته باشد و احتمالا فقط در چین عرضه می‌شود. مدل تخت این گوشی هوشمند جدید صفحه‌نمایشی به اندازه یکسان و وضوح Full HD دارد. طبق شایعات، هر دو مدل خمیده و عادی میت ۹ به پردازنده‌های هشت ‌هسته‌ای HiSilicon Kirin 960 مجهز هستند. بسیاری از ویژگی‌های آنها با هم یکسان است و شامل دوربین دوتایی در قسمت پشت، ۶ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت فضای داخلی و باتری‌هایی با تکنولوژی شارژ سریع می‌شود.

قیمت هواوی میت ۹ از ۵۰۰ دلار شروع می‌شود، اما به احتمال زیاد مدل خمیده گران‌تر خواهد بود. احتمالا سیستم عامل اندروید نوقا روی این 102/101

منبع دیجی کالا

کد خبر: 685786

وب گردی

وب گردی