امکانات اولیه خوابگاه دانشجویی در جهت آرامش روحی

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم در بازدید سرزده از خوابگاه دانشجویی خواهران ضمن حضور در مراسم عزاداری حضرت امام حسین (ع) در نشست صمیمی با دانشجویان بر حل مشکلات آنان تاکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر محمد سالار کسرایی فراهم آوردن امکانات اولیه خوابگاه دانشجویی را در جهت آرامش روحی دانشجویان موثر دانست و گفت : باید با ایجاد محیطی آرام و تامین امکانات در خوابگاهها، فضایی ایجاد نمود تا دانشجویانی که دور از خانواده و درخوابگاه های دانشجویی به سر می برند غیراز این مورد،دغدغه دیگری نداشته باشند و بتوانند فکر و ذهنشان درگیرمباحث علمی و آموزشی شود.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم از خرید خوابگاه دانشجویی در منطقه پردیسان خبر داد و افزود :جهت رفاه حال دانشجویانی که محل تحصیل آنان درمجتمع دانشگاهی پردیسان است در حال اخذ مجوز از سازمان مرکزی جهت خردید خوابگاه دانشجویی در شهرک پردیسان هستیم که امیدواریم در آینده نزدیک این امر محقق شود .
گفتنی است بعد از بازدید سرزده رییس دانشگاه آزاد اسلامی از خوابگاه ، نشست صمیمی با دانشجویان در محوطه خوابگاه انجام گرفت که با استقبال دانشجویان همراه بود .
در این نشست صمیمی که با حضور محمد حسین خاکی مدیر کل روابط عمومی دانشگاه ، عباس سحری رییس دفتر ریاست ، جعفر اسدی مدیر امور دانشجویی ، محمد صادق زمانی رییس اداره فرهنگ اسلامی و مهدی باوقار کارشناس حراست همراه بود ریاست دانشگاه ضمن حضور در اتاق های خوابگاه تعدادی از دانشجویان در محیطی صمیمی به بیان دیدگاهها و نظرات خود ،در خصوص نیاز های امکانات خوابگاهی و تعدادی دیگر در خصوص مسائل آموزشی دانشکده ها پرداختند.
در پایان این دیدار سه ساعته دکتر محمد سالار کسرایی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم ضمن دستور جدی بر حل مشکلات دانشجویان خوابگاه از مشارکت دانشجویان در انعکاس این موارد تشکر کرد.

108/108

کد خبر: 685989

وب گردی

وب گردی