کشف 11میلیاردی کالاهای قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف انواع کالاهای قاچاق به ارزش 11 میلیارد ریال طی دو عملیات موفق پلیسی در استان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سردارعزیزاله ملکی در این باره گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی شهرستان بندرلنگه، حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه تریلی کشنده مشکوک شده و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروی مذکور 828 قطعه آباژور شمارش گیر و 11دستگاه گوشی تلفن رومیزی فاقد هر گونه مدارک گمرکی به ارزش 9 میلیارد و 500 میلیون ریال کشف و یک متهم در این زمینه دستگیر شد.

این مقام انتظامی گفت: طی عملیاتی دیگر، مأموران پاسگاه انتظامی بندرپل شهرستان خمیر با انجام اقدامات اطلاعاتی از تخلیه بار قاچاق در یکی از خورهای ساحلی مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سردار ملکی تاکید کرد: مأموران با اعزام به محل مورد نظر و پس از یک تعقیب و گریز کوتاه دو دستگاه خودرو تویوتا متعلق به قاچاقچیان را متوقف و در بازرسی از آنها ، هزار و 979 ثوب البسه،140 جفت کفش، 9 دستگاه یخچال فریزر و 6 دستگاه اسپیلت قاچاق به ارزش یک میلیارد و500 میلیون ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اثرات سوء قاچاق بر اقتصاد کشور افزود: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان، مراتب را هر چه سریعتر به پلیس 110 اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری آنان در سریعترین زمان اقدام شود.

105/106

کد خبر: 686150

وب گردی

وب گردی