حسن رسولی : اصلاح‌طلبان از روحانی در انتخابات 96 حمایت می‌کنند

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: همانند سال 92 اصلاح طلبان برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از آقای روحانی حمایت خواهند کرد.

به گزارش ایسکانیوز، سید حسن رسولی، با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات بزرگ در کشور گفت: امروز همه ما با مسائل اصلی کشور آشنا هستیم که مهمترین آن بیکاری جوانان تحصیل‌کرده و به تبع آن سایر آسیب های اجتماعی از جمله طلاق است.
وی با بیان اینکه هنوز هم جامعه گرفتاری‌های بسیاری دارد، افزود: آقای روحانی به عنوان فردی اصولگرا در سال 92 مورد حمایت اصلاح طلبان قرار گرفت ، وی با وعده‌هایی وارد انتخابات شد و توانست در رقابت با سایر رقبای خود اعتماد بیشتری را از مردم جلب کند.
این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به اینکه اگر منصفانه به کارنامه آقای روحانی نگاه کنیم نقاط قوت قابل توجه و کمی‌ها و کاستی‌های بسیاری نیز در آن دیده می‌شود، گفت: حال و روز ایرانیان در مقایسه با دولت نهم و دهم در دولت یازدهم بهتر است.
وی با بیان اینکه در عرصه سیاست خارجی ملت ایران پیروزمندانه موفق شده از پشت میز مذاکره پیچیده و تاریخی با همه قدرتمندان جهان به گونه‌ای خارج شود که همه توطئه‌هایی که صهیونیست‌ها در عرصه بین المللی طراحی کرده بودند نقش برآب شود، تصریح کرد: عده‌ای فکر می‌کنند با برنده شدن ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سند برجام را پاره خواهد کرد، این توافق دوجانبه نیست که ترامپ بخواهد آن را پاره کند بلکه یک طرف ایران و طرف دیگر شش قدرت جهانی به همراه سازمان ملل متحد است.
عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با بیان اینکه صرف نظر از نتیجه انتخابات آمریکا امکان لغو تعهدات شش قدرت جهانی به صورت یک طرفه وجود ندارد، افزود: تنها در یک صورت پرونده برجام متوقف می‌شود و آن زمانی است که جمهوری اسلامی ایران به هر دلیل با تشخیص رهبر انقلاب به این نتیجه برسند که باید این پرونده بسته شود.
وی با اعلام اینکه امیدواریم این پرونده مراحل خود را به بهترین نحو طی کند تا مردم از این فضا استفاده بهتری ببرند، افزود: در تبلیغات انتخاباتی آمریکا برای کاندیداهای ریاست جمهوری مقرون به صرفه نیست که ایران را هم ردیف کره شمالی جزء محور شرارت‌ها بدانند.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه در حوزه اقتصاد شاید معضل اصلی بیکاری و رکود اقتصادی باشد اما بر خلاف دولت احمدی نژاد حدی از ثبات و آرامش بر حوزه اقتصاد کلان و خرد کشور حاکم شده است، عنوان کرد: در حوزه اداره امور کشور خوشبختانه دولت منطقی، خردورز و کارآمد بر سر کار آمده است.
عضو شورای عالی بنیاد باران با اشاره به اینکه امروز جهانیان کمتر می‌توانند از ادبیات گفتاری دولتمردان سوژه علیه دولت ما درست کنند، اظهار کرد: به لحاظ سیاسی هر چند هنوز وعده‌های قابل توجهی از انتخابات ریاست جمهوری گذشته محقق نشده ولی وضعیت نسبت به گذشته قابل مقایسه نیست.
رسولی با اعلام اینکه به همان دلایلی که اصولگرایان و اصلاح طلبان معتدل از آقای روحانی در سال 92 طرفداری کردند، با وجود برخی گله‌مندی‌ها در انتخابات دوره دوازدهم بازهم از روحانی حمایت خواهیم کرد، افزود: پیش بینی می‌کنیم با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص عدم حضور احمدی‌نژاد و زمزمه‌های که از اردوگاه اصولگرایان به گوش می‌رسد شاهد برگزاری انتخاباتی آرام همانند دولت‌های قبل نهم و دهم برای دولت آقای روحانی باشیم.
استاندار خراسان در دولت اصلاحات با بیان اینکه با توجه به مشکلاتی که در داخل داریم و کارهای نیمه تمام دولت آقای روحانی در عرصه داخلی و بین المللی پیش‌بینی‌ می‌کنیم فضا به گونه‌ای باشد که شاهد برگزاری انتخاباتی آرام در کشور باشیم، تصریح کرد: همانند سال 92 اصلاح طلبان برای انتخابات دور دوازدهم ریاست جمهوری از اقای روحانی حمایت خواهند کرد.

202/201

کد خبر: 686178

وب گردی

وب گردی