از پرسپولیس چه خبر؟ / این پرسپولیس خوب فقط رامین را کم دارد!

نگاهی کلی به اخبار امروز(25 مهرماه) تیم فوتبال پرسپولیس می اندازیم.

به گزارش ایسکانیوز، روز گذشته تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با سه گل حریف خود نفت تهران را شکست دهد.این دیدار با حواشی های زیادی همراه بود و اخبار امروز پرسپولیس را تحت الشعاع قرار داده است و در ادامه نگاهی می اندازیم به اخبار امروز سرخ پوشان.

( برای خواندن کامل خبر روی تیتر کلیک کنید).

** واکنش جدی نفتی ها به دروازه بان پرسپولیس:

روز گذشته و بعد از برد پرسپولیس مقابل نفت تهران، علیرضا بیرانوند دروازه بان سرخپوشان که فصل گذشته در نفت بازی می کرد به دلیل طلبی که از این تیم دارد مقابل رختکن زردپوشان حرکاتی انجام داد که عجیب بود. حالا نفتی ها قصد برخورد جدی با بیرانوندی را دارند.

** عابدزاده:هنوز برای انتخاب قهرمان زود است:

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس را قهرمان این فصل می دانید یا خیر گفت: هنوز خیلی زود است که بخواهیم درباره قهرمان این فصل اظهار نظر کنیم و باید صبر کنیم و ببینیم کار در هفته های پایانی چطور خواهد بود زیرا تیم هایی مثل استقلال، سپاهان ذوب آهن و حتی برخی تیم های دیگر نیز شانس قهرمانی دارند و نمی توان هیچ تیمی را به این زودی قهرمان لیگ دانست.

** تمرین صدرنشین لیگ، پشت درهای بسته:

سرخپوشان پس از برتری در دیدار برابر نفت، امروز (25 مهرماه) از ساعت 16 در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی تمرینات ریکاوری خود را زیر نظر کادر فنی و پشت درهای بسته برگزار خواهند کرد.

** مدافع ناراضی پرسپولیس از جمع سرخ پوشان جدا می شود:

آنتونی گولتس مدافع کروات-استرالیایی تیم فوتبال پرسپولیسبه بهانه سپری کردن تعطیلات از کشور خارج شد هنوز به ایران بازنگشته است به همین دلیل مسوولان باشگاه پرسپولیس زمینه فسخ قرارداد این بازیکن را فراهم کرده‌اند.

** واکنش مدافع پرسپولیس به شایعات اخیر:

مدافع راست پرسپولیس با انشار عکسی در صفحه اینستاگرانمش خبر اختلافش با رضاییان را تکذیب کرد.

** پیوس، خواهان بازی رضاییان و ماهینی در کنار هم:

من خودم جزو کسانی هستم که دوست دارم رامین رضائیان بازی کند و حتی فکر می‌کنم با جابجایی بین نفرات، آقای برانکو می‌تواند هم از ماهینی و هم از رضائیان استفاده کند. این تیم جا افتاده است و با یکی، دو تغییر در چینش نفرات، خللی در کارش ایجاد نمی‌شود ولی باز هم تصمیم‌گیری با سرمربی تیم است.

** اخبار کوتاه:

** پیشرفت فوق العاده تیم برانکو!

لیگ پانزدهم:در پایان هفته هشتم،پرسپولیس با 2 برد،2 مساوی و 4 شکست و کسب 8امتیاز با 11گل زده و 13گل خورده و تفاضل2-در رده 12جدول رده بندی قرار داشت.

لیگ شانزدهم:در پایان هفته هشتم،پرسپولیس با 5برد و 3تساوی و کسب 18امتیاز با 10گل زده و 2گل خورده و تفاضل8+در صدر جدول قرار دارد.

** کامیابی نیا: نفت را به خوبی آنالیز کرده بودیم

کمال کامیابی‌نیا پس از پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل نفت، اظهار داشت: بازی خوبی بود در این تعطیلات تمرکز کرده بودیم تا بتوانیم مقابل نفت به پیروزی برسیم. آنها را به خوبی آنالیز کردیم و خوشبختانه توانستیم پیروزی پرگلی به دست بیاوریم.
کامیابی‌نیا در مورد صدرنشینی پرسپولیس تأکید کرد: این بازی تمام شد و هم اکنون تمام تمرکز ما روی بازی مقابل استقلال خوزستان است که دست پر از اهواز بازگردیم.

** نیمکت نشینی پرسپولیس، افتخار ملی پوشان!

رامین رضاییان مدافع یرخ پوشان که هنوزفرصت بازی به اونرسیده است، امادرمصاحبه ایی گفته بود نیمکت نشینی درپرسپولیس هم برای او افتخار است.

** شرط و شروط بازیکن تراکتور برای پرسپولیسی شدن!

دو شرط سروش رفیعی برای پرسپولیسی شدن: در صورت پیشنهاد خارجی جدا شود؛ در صورت نیمکت نشینی جدا شود.

** مصدومیت ماهینی جدی نیست:

با وجود مصدومیت جزئی در بازی دیروز مدافع تیم پرسپولیس مشکلی برای همراهی تیمش در بازی با استقلال خوزستان ندارد. ماهینی با وجود دردی که در عضله پای راست خود احساس می کرد تا آخرین لحظه در زمین باقی ماند اما قرار است وضعیت این بازیکن در تمرین سرخ پوشان مشخص شد.

604/602

کد خبر: 686200

وب گردی

وب گردی