چهار نمایشگاه در خانه هنرمندان افتتاح می‌شود

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، نمایشگاه انفرادی نقاشی‌خط «این راز سر به مهر» با ۱۸ اثر از امین هنامی ساعت ۱۷ شنبه، ۲۴ مهرماه در نگارخانه استاد ممیز خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود. آثار ارائه‌شده در این نمایشگاه با تکنیک‌های ترکیب مواد، کلاژ و اکریلیک روی بوم و تخته خلق شده‌اند. نمایشگاه «این راز سر به مهر» تا چهارم آبان ادامه خواهد داشت.

نمایشگاه عکس «آزادگان شمالی» با آثاری از علیرضا شکاری، کاووس صادقلو، سیدنواب حسینی، اوژن معدنچی و داریوش رسولی ساعت ۱۶ شنبه ۲۴ مهر در نگارخانه تابستان خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود. در این نمایشگاه ۵۰ قطعه عکس از روند ساخت میدان نفتی آزادگان شمالی به‌نمایش درخواهد آمد. این نمایشگاه توسط شرکت مهندسی و توسعه نفت و شرکت نفتی CNPC زیر نظر انجمن صنفی عکاسان مطبوعات و با همکاری خانه هنرمندان ایران برپا می‌شود.

نمایشگاه «در گستره خیال» با آثار نقاشی و حجم از هنرمندان خودآموخته نیز یکشنبه ۲۵ مهرماه ساعت ۱۷ در نگارخانه‌های پاییز و استاد میرمیران خانه هنرمندان ایران افتتاح خواهد شد. هیچ‌یک از هنرمندان شرکت‌کننده در این نمایشگاه از آموزش آکادمیک در این زمینه برخوردار نیستند. در نمایشگاه «در گستره خیال» حدود ۵۰ اثر ارائه خواهد شد و نمایشگاه تا دوم آبان‌ماه در محل خانه هنرمندان ایران برپا خواهد بود.

همچنین نمایشگاه «خط خوش آزادی» با آثار خوشنویسی سیدمهدی علوی یکشنبه ۲۵ مهرماه در نگارخانه بهار خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود. در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در ساعت ۱۷ فیلم مستند «فرخی یزدی» به کارگردانی هومن ظریف در تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ایران روی پرده خواهد رفت. نمایشگاه «خط خوش آزادی» تا هشتم آبان در نگارخانه بهار خانه هنرمندان ایران دایر خواهد بود.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه‌ها می‌توانند هر روز از ساعت ۱۳ تا ۲۰ به محل خانه هنرمندان ایران واقع در خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی، باغ هنر مراجعه کنند.

502502

کد خبر: 686203

وب گردی

وب گردی