دیدار هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی  واحد اصفهان  از واحد مبارکه/بررسی  مسائل و مشکلات واحد‌ مبارکه

دکتر سید محمد امیری دبیرهیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در جهت بررسی مسائل و مشکلات واحد‌ مبارکه و بالا بردن سطح کیفی آن از واحد مبارکه بازدید کرد.

به گزارش ایسکانیوز ، دکتر سید محمد امیری دبیرهیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان به اتفاق دکتر علیرضا جلالی زند سرپرست دبیرخانه هیات امنای استان اصفهان به صورت سرزده از واحد مبارکه بازدید کرد.

دبیرهیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان گفت : با وحدت، همدلی و تلاش کارکنان و اعضای هیات علمی، آینده درخشانی در انتظار این واحد دانشگاهی خواهد بود.

دکتر امیری حضور سرزده خود را جلوگیری از تشریفات اداری در راستای کاهش هزینه ها و آشنایی نزدیک با مشکلات بیان نمود و گفت : در این بازدید که به منظور بررسی مسائل و مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه و نظارت و ارزیابی عملکرد آنها و تاکید رئیس دانشگاه مبنی بر بازدیدهای میدانی از دانشگاه ها از سوی مسئولان استانی انجام شد، از نزدیک در جریان آخرین اقدامات انجام شده در حوزه آموزشی، پژوهشی، عمرانی و فرهنگی در این واحد قرار گرفت.

رییس هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان هدف از انجام این بازدید‌ را بررسی دقیق و میدانی مسائل و مشکلات واحد‌ مبارکه و بالا بردن سطح کیفی و کمی آموزش و ارتقای جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک برند علمی در کشور بیان کرد.

در حاشیه این بازدید، نشستی صمیمی با کارکنان واحد مبارکه برگزار شد.

دبیرهیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با ابراز خشنودی از اقدامات انجام یافته در این واحد دانشگاهی، رهنمودهای سودمندی را در راستای توسعه این واحد به‌ویژه توجه خاص به راه‌اندازی رشته‌های جدید و پرطرفدار در دوره‌های تحصیلات تکمیلی ارائه کرد.

او با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در این واحد و تقدیر از زحمات فراوان کارکنان و استادان، ابراز امیدواری کرد : با وحدت و تلاش بیشتر همه کارکنان و اعضای هیات علمی آینده‌ای درخشان برای این واحد دانشگاهی شاهد باشیم.

دبیر هیات امنای استان در این نشست صمیمانه گفت: یکی از دغدغه های امروز ما کاهش جذب دانشجو است که عاملی بیرونی است و ارتباط مستقیم با دانشگاه ندارد ولی با برنامه های جدید دانشگاه در بحث اقتصاد دانش بنیان و اقدامات دانش محور می توان به سمت هدف جدید دانشگاه در کسب درآمد غیر شهریه ای حرکت کرد.

101/107

کد خبر: 686346

وب گردی

وب گردی