اولین نمایش «کمدین» با بازی رابرت دنیرو در جشنواره موسسه فیلم آمریکا

فیلم «کمدین» با بازی «رابرت دنیرو» اولین نمایش جهانی خود را روز 11 نوامبر در جریان جشنواره موسسه فیلم آمریکا تجربه می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از هالیوود رپیورتر، «تیلیور هکفورد» کارگردانی فیلم «کمدین» را با فیلمنامه‌ای از «آرت لینسون»بر عهده داد و بازیگرانی چون «لسلی مان»، «ادی فالکو»، «هروی کیتل» و «دنی دویتو» همبازی «رابرت دنیرو» در این فیلم هستند.

کمپانی فیلم سونی کلاسیک حق نمایش این فیلم را در آمریکای شمالی در اختیار دارد و تصمیم دارند این فیلم را در ادامه سال برای حضور در فصل جوایز سینمایی اکران کند.

داستان این فیلم درباره کمدینی با بازی «دنیرو» است که تلاش می‌کند تا با بازی در نقش جدیدی خود را احیاء کند اما در تصور مخاطبان هنوز در نقش یک گزارشگر تلویزیونی که قبلا آن را بازی کرده شناخته می‌شود.

ابتدا قرار بود «مارتین اسکورسیزی» این فیلم را کارگردانی کند و پس از مدتی حضور «شان پن» برای کارگردانی این فیلم مطرح شد اما در نهایت این «تیلیور هکفورد» بود که ساخت فیلم را بر عهده گرفت.

پیش از این تاریخ اکران 13 ژانویه 2017 برای این فیلم اعلام شده بود اما گزارش‌ها حاکی از آن است که این فیلم برای حضور در فصل جوایز سینمایی بویژه اسکار در سال 2016 اکران می‌شود.

این بازیگر ۷۲ ساله که تاکنون در بیش از ۱۰۰ فیلم سینمایی بازی کرده علاوه بر کسب جایزه اسکار برای بازی در فیلم «پدرخوانده»، در سال ۱۹۸۱ برای فیلم «گاو خشمگین» بهترین بازیگر مرد جوایز گلدن گلوب شد، در سال ۱۹۹۳ شیر طلای افتخاری جشنواره ونیز را گرفت، در سال ۲۰۰۰ جایزه یک عمر دستاورد سینمایی جشنواره سن‌سباستین را گرفت و در سال ۲۰۰۸ جایزه مشارکت چشم‌گیر در صنعت سینما را از کارلووی‌واری دریافت کرد.

پیش از این آخرین نقش‌آفرینی «دنیرو» در فیلم ورزشی «دست‌های سنگی» به کارگردانی «جاناتان جاکوبوویچ» است که امسال در جشنواره کن رونمایی شد.
منبع: ایسنا
503

کد خبر: 686356

وب گردی

وب گردی