هوآوی در سال ۲۰۱۶ بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه گوشی فروخته است

هوآوی در مراسم رونمایی رسمی از گوشی‌های Nova و Nova Plus در چین اعلام کرد در سال ۲۰۱۶ بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه گوشی فروخته و این در حالی‌ست که هنوز دو ماه تا پایان سال ۲۰۱۶ باقی مانده است.

به گزارش ایسکانیوز، رسیدن به چنین رقم فروشی در سال ۲۰۱۵ برای هوآوی دقیقا یک سال زمان برد و این موضوع به‌روشنی رشد را نشان می‌دهد. به همین مناسبت این شرکت چینی همزمان با مراسم رونمایی رسمی از گوشی‌های جدیدش در وطن، فروش بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه گوشی در کم‌تر از یک سال را هم جشن گرفت.

در کنار این موضوع، گزارش‌هایی هم منتشر شد که فروش جهانی گوشی Honor 8 بالغ بر ۱.۵ میلیون دستگاه بوده و هوآوی P9 در کم‌تر از ۵ ماه ۶ میلیون دستگاه فروخته است؛ به‌این‌ترتیب خیلی منطقی است که فکر جشن گرفتن به سر هوآوی بزند. این شرکت که در حال حاضر بزرگ‌ترین بازیگر بازار رقابتی موبایل چین محسوب می‌شود، این هدف را دنبال می‌کند که با در دست گرفتن نبض بازار جهانی، در آینده‌ای نه‌چندان دور تبدیل به بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی گوشی‌های تلفن همراه در سطح دنیا شود.

خبر دیگر درباره‌ی هوآوی این‌که ماه آینده قرار است Mate 9 را معرفی کند؛ فبلتی که از مدت‌ها قبل درباره‌ی آن شنیده‌ایم. این فبلت در دو مدل با نمایشگر تخت و خمیده عرضه خواهد شد و این‌طور که شایعات تا به امروز می‌گویند، ۶ گیگابایت رم خواهد داشت و با جدیدترین پردازنده‌ی Kirin کار می‌کند. علاوه‌بر این، درباره‌ی Mate 9 به دوربین دوتایی و همچنین تکنولوژی شارژ سریع اشاره شده است که ظاهرا با این تکنولوژی مدت زمان لازم برای رساندن شارژ باتری از ۰ به ۵۰ درصد تنها به ۵ دقیقه زمان نیاز خواهد بود. شایعات دیگری هم از عرضه‌ی فبلت آینده‌ی هوآوی در ۹ رنگ متنوع خبر می‌دهند. به‌این‌ترتیب به نظر می‌رسد هوآوی برنامه‌ی بسیار جامعی برای فروش Mate 9 داشته باشد.

کد خبر: 686373

وب گردی

وب گردی