افتتاح پنج هتل درجه یک در جزیره کیش 

رئیس جامعه هتلداران کیش از افتتاح پنج هتل جدید پنج ستاره در جزیره کیش تا پایان سال95 خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مانا رئیس جامعه هتلداران جزیره کیش درباره افتحاح هتل های جدید در جزیره کیش توضیح داد که افتتاح پنج هتل پنج ستاره در جزیره به دلیل افزایش ورود گردشگران به جزیره کیش برنامه ریزی شده است.
مسیح الله صفا گفت که جشنواره تابستانی کیش امسال پررونق تر از سالهای گذشته برگزار شد که دلیل آن مدیریت جامع سازمان منطقه آزاد کیش بود.

به گفته او، کنترل نرخ واحدهای خدماتی و پذیرایی و همچنین ثابت ماندن نرخ بلیت هواپیما یکی ازمهمترین جنبه های مدیریتی سازمان منطقه آزاد کیش در تابستان امسال محسوب می شود. هرچند که به گفته صفا، به دلیل بازگشایی مدارس گردشگری در جزیره کیش کاهش یافته است اما همچنان ساخت هتل های جدید ضرورت دارد. این در حالی است که در ایام محرم جزیره کیش پذیرای گردشگران زیادی بود.
صفا همچنین اظهار امیدواری کرد که انتظار می رود به تدریج گردشگری در جزیره کیش با مساعد شدن شرایط آب و هوایی رونق یابد. این در حالی است که ورود گردشگران به جزیره کیش از آذرماه هر سال افزایش می یابد و تا پایان نوروز ادامه خواهد داشت.

صفا همچنین با اشاره به کاهش نرخ هتل های جزیره کیش گفت که کاهش نرخ هتل ها بر اساس اعلام معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش و جامعه هتلداران کیش صورت گرفته است که در این زمینه مدیران هتلهای کیش همکاری های لازم را انجام دادند. این در حالی است که کاهش نرخ هتلهای جزیره کیش که همچنان نیز ادامه خواهد داشت، تاثیر بسیار زیادی در جذب بیشتر گردشگران داشته است.

به گفته این فعال بخش خصوصی در امر گردشگری جزیره کیش، در حال حاضر 44 هتل در جزیره کیش در قالب هتل های سه ستاره و پنج ستاره به گردشگران ورودی به جزیره خدمات رسانی می کنند.

او با اشاره به اینکه هم اکنون پنج واحد هتل در جزیره کیش در حال گذراندن مراحل پایانی احداث و تجهیز هستند، گفت که به طور قطع دو واحد از این هتل ها به زودی به بهره برداری خواهند رسید و سه هتل دیگر تا پایان سال 95 بهره برداری می شوند..
او تاکید کرد: «با افتتاح این هتل های جدید تعداد هتل های جزیره کیش به 49 هتل افزایش خواهد یافت که همین امر در مجموع باعث افزایش ظرفیت خدمات گردشگری درجزیره کیش خواهد شد.»

105/110

کد خبر: 686454

وب گردی

وب گردی