سامسونگ با عرضه گلکسی TabPro S با مایکروسافت رقابت می‌کند

شرکت سامسونگ پس از مدت‌ها یک تبلت ویندوزی دیگر روانه بازار کرده است. گلکسی TabPro S Gold Edition دستگاهی است که هم به درد کسب و کارتان می‌خورد و هم از عهده برآوردن نیازهای عادی‌تان برمی‌آید.

به گزارش ایسکانیوز، این دستگاه دارای یک کیبورد جدا شدنی است و حدودا ۶۹۰ گرم وزن دارد. وزنی که مشخص می‌کند با دستگاهی کاملا قابل حمل و سبک طرف هستیم.

TabPro S یک صفحه‌نمایش سوپر امولد ۱۲ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ دارد. در این دستگاه یک تراشه اینتل Core M3 6Y30 به کار رفته که پردازنده آن با ماکسیمم فرکانس ۲٫۲۰ هرتز کار می‌کند. این مدل ۸ گیگابایت RAM و ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD دارد. وجود یک باتری ۵۲۰۰ میلی‌آمپری هم از دیگر ویژگی‌های تبلت جدید سامسونگ است.

دو دوربین ۵ مگاپیکسلی در پنل‌ پشتی و جلویی این دستگاه قرار گرفته‌اند. در آن یک درگاه USB 3.1 Type-C به کار رفته تا اتصالات و شارژ کردن آن به سهولت انجام شود. اما با برخی لوازم جانبی می‌توانید درگاه HDMI و USB Type-A را هم به آن بیفزاید تا دستگاه‌های بیشتری را به تبلت‌تان وصل کنید.

قیمت پایه این دستگاه از ۱۰۰۰ دلار شروع می‌شود. رقیب این مدل Surface Pro 4 خواهد بود که ۴ گیگابایت RAM دارد و در آن از تراشه اینتل Core i3 استفاده شده است؛ مدلی که ۹۰۰ دلار قیمت دارد. البته تبلت سامسونگ با قلم عرضه نمی‌شود و برای خرید آن باید ۵۰ دلار به شکل جداگانه پرداخت شود.

البته کیبورد قابل جداسازی این دستگاه همراه با خود دستگاه عرضه می‌شود و در قیمت اصلی دستگاه محاسبه شده است.

منبع: دیجی کالا

108/108

کد خبر: 686563

وب گردی

وب گردی