مشکلات نوت ۷ باعث افزایش تقاضای گلکسی S7 Edge شده است

با توجه به فراخوان سامسونگ صاحبان گلکسی نوت ۷ قرار است گوشی‌هاشان را پس بدهند و این بار دیگر از این گوشی‌ها استفاده نکنند. این موضوع باعث می‌شود که کاربران این گوشی به دستگاه‌های جدیدی نیاز پیدا کنند.

به گزارش ایسکانیوز، سوال اینجاست که کاربران اعتمادشان را به برند سامسونگ از دست داده‌اند و سراغ گوشی‌های اندرویدی دیگر یا آیفون می‌روند یا اینکه هنوز به سامسونگ اعتماد دارند و یکی دیگر از گوشی‌های این شرکت را خریداری خواهند کرد.

یک گزارش که کاربران را در کشور تایوان مورد بررسی قرار داده نشان می‌دهد که کاربران در این کشور کاملا به برند سامسونگ وفادار خواهند ماند. در واقع ۹۰ درصد از کسانی که گلکسی نوت ۷ شان را در تایوان بازگردانده‌اند خواسته‌اند که به جای آن یک گلکسی S7 Edge بگیرند و تمام پول‌شان را پس نگرفته‌اند.

این موضوع باعث تمام شدن موجودی گلکسی S7 Edge در این کشور شده است و حال کاربران باید منتظر بمانند تا دستگاه‌های جدیدی در دسترس‌شان قرار بگیرند.

سامسونگ دو گوشی در اختیار کاربران قرار داده تا به جای نوت ۷ یکی از آن‌ها را انتخاب کنند؛ یکی از این گوشی‌ها نوت ۵ است و دیگری گلکسی S7 Edge. با توجه به اینکه گلکسی S7 Edge در بین این گوشی‌ها مدل جدیدتری است طبیعی است که کاربران تمایل دارند این گوشی را دریافت کنند. ظاهرا پس از دریافت هر کدام از این دو گوشی مقداری هم به آن‌ها پول پس داده می‌شود تا فاصله قیمتی نوت ۷ با هر یک از این دو گوشی به این شیوه جبران شود.

منبع: دیجی کالا

108/108

کد خبر: 686565

وب گردی

وب گردی