نمایش «جاودانگی» در جشنواره فیلم رم

با ورود کارگردان و بازیگران فیلم سینمایی «جاودانگی» به ایتالیا؛ این فیلم در یازدهمین دوره جشنواره فیلم رم به نمایش در خواهد آمد. 

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی فیلم، امسال 44 فیلم از 26 کشور جهان در این جشنواره به نمایش در می آید که «جاودانگی» به کارگردانی مهدی فرد قادری یکی از این فیلم‌هاست و در کنار آثار فیلمسازانی همچون الیور استون و ورنر هرتزوگ به نمایش درمی آید.
مهدی فرد قادری«کارگردان» ، آنا نعمتی ، مارال فرجاد و اتابک نادری«بازیگران» و ثنا نوروزبیگی«طراح صحنه و لباس» این فیلم، در جشنواره رم حضور پیدا خواهند کرد.

«جاودانگی» در پلان-سکانس 145 دقیقه‌ای و بر اساس "تناوب" (1384) نخستین فیلم کوتاه فرد قادری ساخته شده است و تمام اتفاقات آن در شبی بارانی در قطار مسافربری رخ می‌دهد. این فیلم به تهیه کنندگی جواد نوزبیگی ساخته شده است و عرضه و پخش بین المللی آن به عهده محمد اطبایی «مستقل های ایرانی» است.
امسال تام هنکس، مریل استریپ ، ژولیت بینوش ، روبرتو بنینی و برناردو برتولوچی در رم حضور خواهند داشت و در پایان جشنواره با رأی مردم جایزه فیلم برگزیده تماشاگران به محبوب‌ترین فیلم اهدا می‌شود.
503502

کد خبر: 686576

وب گردی

وب گردی