میراث گلکسی نوت ۷ در کروم‌بوک جدید سامسونگ

در حالی که سامسونگ هنوز در شوک گلکسی نوت ۷ به سر می‌برد، قصد دارد شرایط بازار را دوباره به نفع خودش تغییر دهد و می‌خواهد این کار را با عرضه‌ی محصولات جدید انجام دهد.

به گزارش ایسکانیوز، یکی از جدیدترین محصولات این شرکت کروم‌بوکی با نام Chrombook Pro خواهد بود که از قلم مخصوص هم بهره می‌برد، قلمی که قبلا در گوشی‌های سری نوت مشاهده می‌شد. حتی به نظر می‌رسد که کاربردهای این قلم هم دقیقا همانند چیزی است که در سری گوشی‌های نوت مشاهده می‌شد.

قلمی که سامسونگ به همراه این کروم‌بوک عرضه کرده، PEN نام دارد و حتی گفته شده که تجربه‌ی بسیار خوبی را به مردم ارتقا می‌دهد. براساس اطلاعات منتشر شده این کروم‌بوک از صفحه نمایش ۱۲٫۳ اینچی با کیفیت QHD بهره می‌برد. حتی این محصول به شکلی طراحی شده که می‌توان صفحه نمایش آن را ۳۶۰ درجه حرکت داد و می‌توان همانند یک تبلت از آن استفاده کرد.

کروم‌بوک Chromebook Pro از دو پردازنده‌ی A72 و چهار پردازنده‌ی A53 بهره می‌برد و ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند و USB Type-C هم دارد.

همان‌طور که از نام این محصول پیداست، سیستم عامل کروم روی آن نصب شده است؛ اما می‌توان برنامه‌های اندرویدی را هم روی آن نصب کرد. این محصول در حال حاضر با قیمت ۴۹۹ دلار پیش فروش می‌شود و از آنجایی که نقش یک تبلت را هم ایفا می‌کند، قیمت نسبتا خوبی دارد.

منبع: دیجی کالا

108/108

کد خبر: 686644

وب گردی

وب گردی