«ژولیده نیشابوری» مهمان شب شاعر می‌شود

بیست و نهمین مراسم شب شاعر همزمان با ایام عزای سرور و سالار شهیدان به «ژولیده نیشابوری» شاعر فقید اهل بیت (ع) اختصاص دارد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، در این مراسم که قرار است روز دوشنبه 26 مهرماه از ساعت 16 در نخلستان سازمان هنری رسانه‌ای اوج برگزار شود، چهره‌های هنر و ادب کشور به پاسداشت مقام ادبی و هنری استاد ژولیده نیشابوری خواهند پرداخت.

از جمله مهمانان این مراسم می‌توان به حجت‌الاسلام و المسلمین پژمانفر رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، حاج علی انسانی، حسین اسرافیلی، مصطفی محدثی خراسانی، رضا اسماعیلی، احمد بابایی، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا زائری، مجتبی رحماندوست، یاور همدانی، محمدرضا سهرابی‌نژاد و... اشاره کرد.

مرحوم محمدحسن فرحبخشیان متخلص به ژولیده نیشابوری شاعر شهیر اهل بیت (ع) و انقلابی است که در سال 86 دار فانی را وداع گفت و عمده شهرت وی به خاطر شعرهای مذهبی و انقلابی است که در سالهای پیش از انقلاب و سالهای دفاع مقدس سروده است. «گلبانگ عشق»، «ای قلب‌ها بسوزید»، «ای چشم‌ها بگریید» و «چه کنم، دام می‌سوزد» از آثار این شاعر فقید است.

504502

کد خبر: 686653

وب گردی

وب گردی