نخستین همایش ملی «فرهنگ دانشگاهی و نهادینه شدن گفتمان علم»برگزار می‌شود

همایش ملی فرهنگ دانشگاهی و نهادینه‌شدن گفتمان علم به همت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، این همایش که از حمایت اداره کل مطالعات فرهنگی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی و دیگر نهادها و سازمان­های مرتبط با حوزه فرهنگ و دانشگاه برخوردار است، بر اصالت کنش علمی اعضای جامعه­ی دانشگاهی-و نه القاب و عناوین آنها- تاکید دارد و ذیل عنوان «همایش بدون دکتر» به پشتوانه و دلگرمی واحدهای مختلف جهاددانشگاهی، دانشگاه تهران، یونسکو، وزارت علوم تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات، دانشگاه علامه طباطبائی، مرکز بررسی­های استراتژیک ریاست جمهوری، دانشگاه علم و فرهنگ، انجمن جامعه­شناسی، انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات، انجمن روانشناسی ایران، انجمن روانشناسی اجتماعی و... مفتخر است.

ابعاد نظری و مفهومی فرهنگ دانشگاهی، بوروکراسی و فرهنگ سازمانی دانشگاه، ارزش‌ها و نگرش‌های دانشگاهیان، ارتباطات و تعاملات دانشگاهیان و دانشگاه و نهادینه‌شدن گفتمان علم، محورهای این همایش یک روزه است.

آخرین مهلت ارسال چکیده 12 آبان ماه و زمان پایانی ارسال اصل مقالات 5 آذر ماه اعلام شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ارسال مقالات و دریافت اطلاعات بیشتر به سایت همایش به نشانیhttp://acuu.ihss.ac.ir مراجعه کنند.

101

کد خبر: 686898

وب گردی

وب گردی