میرزاجانپور: لوزانو زمان کافی برای شناخت بازیکنان نداشت

دریافت کننده تیم والیبال شهرداری ارومیه معتقد است که لوزانو زمان کافی برای شناخت بازیکنان نداشته است.

به گزارش ایسکانیوز، مجتبی میرزاجانپور بازیکن ملی پوش والیبال امسال همراه با شهرداری ارومیه در رقابت های لیگ برتر حضور خواهد یافت. خیلی ها دوست دارند بدانند مجتبی چگونه به والیبال روی آورد که باید گفت شروع والیبال این بازیکن به سبب حضور پدر و دایی وی در والیبال رقم خورد. شهرداری کهنوج اولین تیمی بود که او در ان توپ زد و بعد از آن به اتکای تهران پیوست. تیم بعدی میرزاجانپور جوان دانشگاه آزاد بود و متعاقب آن حضور دو ساله در پرسپولیسی که آن روزها تیم جوان و خوبی را جمع کرده بود باعث شد تا میرزا جانپور در فصل بعد راهی پیکان همیشه مدعی شود.

متین ورامین مقصد بعدی دریافت کننده کنونی شهرداری ارومیه بود اما وی به پیکان پیوست و دو سال را در این تیم گذراند که توانست یک بار مقام قهرمانی سوپر لیگ ایران را به همراه پیکان کسب کند و امسال نیز همراه فلامینگوها باشد.

میرزا جانپور در سال 87 به تیم ملی نوجوانان دعوت شد و در زمان ولاسکو نیز به تیم ملی دعوت شد و تبدیل به یکی از یاران اصلی تیم ملی گردید. وی که یکی از بازیکنان شر و شور والیبال ایران است خوشحالی های منحصر به فردی دارد که باعث به وجد آمدن تماشاگران می شود موضوعی که امسال در ارومیه شدت خواهد گرفت.

این بازیکن که هم در زمان ولاسکو و هم در زمان سکانداری لوزانو در تیم ملی حضور داشت در خصوص تفاوت های این دو مربی گفت: ولاسکو از لحاظ روانی و تکنیک جز بهترین های جهان است و از همه لحاظ تیم را ساپورت می کند. اما لوزانو جز مربیانی است که نتوانست تیم را به خوبی بشناسد هرچند که این مربی زمان کافی برای شناخت بازیکنان را نیز در اختیار نداشت.

میرزا جانپور در سال های اخیر در تمام افتخاراتی که تیم ملی والیبال کسب کرده سهیم است که مهمترین آن حضور در المپیک برای اولین بار بود.

دریافت کننده تیم ملی در خصوص تیم امسال ارومیه نیز گفت: تیم شهرداری امسال به علت مشکلات مالی دیر بسته شد اما تمام بازیکنان در همین مدت کم نیز با تمام توان تمرین کرده اند چون تماشاگران ارومیه عاشق والیبال هستند و توقعشان از تیم بسیار زیاد است هرچند که توقع بیجایی هم نیست.

میرزاجانپور درباره علایقش نیز گفت: علاقه زیادی به موسیقی دارم و در زمان فراغت موسیقی گوش می کنم. علاوه بر این ماهیگیری و کتاب خواندن نیز جز تفریحاتم محسوب می شود.

او درباره بدترین و بهترین خاطره ورزشی اش نیز گفت:بهترین خاطره ام صعود به المپیک به همراه تیم ملی والیبال بود و بدترین خاطره نیز باخت در مسابقه فینال قهرمانی نوجوانان جهان مقابل صربستان است.

604/601

کد خبر: 686908

وب گردی

وب گردی