اولین جلسه دفاعیه دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مهندسی مکانیک در واحد بندر انزلی

اولین دفاعیه دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی باحضور مسئولین دانشگاه و جمعی از دانشجویان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، پس از گذشت چهار نیمسال از ثبت نام اولین دوره دانشجویان متقاضی تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در واحد بندر انزلی ، اولین جلسه دفاع از پایان نا مه کار شناسی ارشد رشته مهندسی مکانیک(طراحی کاربردی ) در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

دانشجو فرزاد صیانتی به عنوان اولین دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی مکانیک گرایش (طراحی کاربردی ) واحد بندر انزلی موفق شد از پایان نامه خود دفاع کند.

فرزاد صیانتی ، در حضور هیات داوران آقایان دکتر قانع و دکتر معصوم نژاد و استاد راهنما دکتر جمالی ، از پایان نامه خود که تحت عنوان طراحی بهینه سیستم تعلیق غیر خطی در حوزه زمان و فرکانس بود دفاع نمود و هیات داوران به دلیل تسلط وی در ارائه مطلب و پا سخ به سوال های مطرح شده نمره 5/17 را برای این پایان نامه در نظر گرفتند.

لازم به ذکر است در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی حدود 4200 نفر دانشجو در مقاطع کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری در حال تحصیل هستند.

101

کد خبر: 686943

وب گردی

وب گردی