25 برنامه فرهنگی در ترم جاری در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود اجرا می‌شود

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود از اجرای 25 برنامه فرهنگی، تا پایان‌ترم جدید خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، علی رضوانی گفت: 25 برنامه فرهنگی توسط حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی، بسیج دانشجویی، هیات عشاق المهدی (عج) و کانون‌های دانشجویی در طول ترم جاری اجرا خواهد شد که همگی در شورای فرهنگی دانشگاه مصوب شده است.

وی برگزاری جلسه توجیهی دانشجویان ورودی جدید، کارگاه امر بعمروف و نهی از منکر، کلاس‌های ترتیل، حفظ ، تجوید و قرائت قرآن، اردوی زیارتی مشهد مقدس، محفل انس با قرآن، جام فوتسال شهدای مدافع حرم و سخنرانی اساتید کشوری را بخشی از برنامه‌های فرهنگی ترم جاری دانست و افزود:با همکاری و هماهنگی هیات دانشجویی عشاق المهدی (عج) چند فیلم ارزشی در ایام محرم و صفر اکران خواهد شد که با توجه به تجربیات گذشته انتظار می‌رود استقبال خوبی از آن بعمل آید همچنین کرسی‌های آزاداندیشی و گفتمان‌های آزاد دانشجویی نیز از دیگر برنامه‌هایی بود که شورای فرهنگی بر آن تأکید کرد.

رضوانی همچنین از انجام مراحل اداری صدور مجوز 7 کانون دانشجویی در دانشگاه خبر داد و گفت: پس از طی مراحل قانونی این کانون‌ها می‌توانند به فعالیت مشغول شوند.

در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود بر ایجاد فضایی بازتر بر فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشجویان، اساتید و کارکنان و همچنین اجرای برنامه‌هایی با بار فرهنگی بیشتر و دعوت از اساتید مطرح کشوری در سخنرانی‌ها تأکید شد.

101

کد خبر: 686947

وب گردی

وب گردی