نمایشگاه آفتاب مهر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن افتتاح شد

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، نمایشگاه آفتاب مهر با شعار دانشگاه، فرهنگ عاشورایی، اقتصاد مقاومتی،اقدام وعمل با رویکرد دانشجو محوری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن افتتاح شد.

به گزارش ایسکانیوز، معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاداسلامی واحد رودهن در حاشیه این مراسم در تبیین اهداف برگزاری این نمایشگاه گفت: با توجه به جلسات برگزار شده در معاونت دانشجویی فرهنگی و جلب توجه دانشجویان به این معاونت در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و تحقق اهداف دانشگاه در تربیت جوانان دانشجو، این نمایشگاه به مدت 10 روز از تاریخ 26/07/95 تا 05/08/95 با هفت غرفه ثابت و سه غرفه سیار در محل مجتمع دانشگاهی واحد رودهن برپا شده است.

دکتر محمد چلاجور افزود: با شناسایی استادان مجرب و متخصص در زمینه مشاوره، روانشناسی و معارف اسلامی اقدام به برگزاری کارگاه های مشاوره ازدواج، خانواده، پلیس فتا و فرصت‌ها و چالش‌های فضای مجازی، جنگ نرم، وهابیت و تکفیر، معرفی اسلام ناب و ... در این نمایشگاه شده است.

چلاجورگفت: خرید از غرفه کتاب تا سقف 50 هزار تومان 50 درصد تخفیف، خرید از غرفه نرم افزار تاسقف 30 هزار تومان 50 الی 80 درصد تخفیف، خرید از غرفه عفاف و حجاب تا سقف 100 هزار تومان 50 درصد تخفیف و 20 درصد از همه این تخفیف ها مستقیماً از محل بودجه معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن ازطریق بن پرداخت می شود

وی اظهار کرد: همچنین در طول برگزاری نمایشگاه همواره اولویت با محصولات فرهنگی،اعتقادی وقرآنی از جلمه نرم افزارهای قرآنی و چادرهای ملی و ... است.

معاون دانشجویی فرهنگی واحد رودهن به دانشجویان پیشنهاد کرد که حتماً از غرفه‌های سیار این نمایشگاه دیدن کنند چراکه در سه غرفه سیار این نمایشگاه، زبان های خارجی، محصولات فرهنگی و آموزش خیاطی در 60 دقیقه انجام می شود.

چلاجور با قدردانی از معاونت های این دانشگاه به‌ویژه معاون اداری و مالی و نیز همکاران و برگزار کنندگان این نمایشگاه گفت: محصولات ارائه شده در غرفه ها با تخفیف ارائه می شود که در این راستا خرید از غرفه کتاب تا سقف 50 هزار تومان 50 درصد تخفیف، خرید از غرفه نرم افزار تاسقف 30 هزار تومان 50 الی 80 درصد تخفیف، خرید از غرفه عفاف و حجاب تا سقف 100 هزار تومان 50 درصد تخفیف و 20 درصد از همه این تخفیف ها مستقیماً از محل بودجه معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن پرداخت می شود.

معاون دانشجویی فرهنگی واحد رودهن گفت:دراین نمایشگاه غرفه های کانون های دانشجویی در حد عضوگیری این کانون ها ایجاد شده است ودانشجویان کانون برنامه های آینده دانشجویی را به دانشجویان توضیح می دهند

چلاجور گفت: این نمایشگاه با حمایت های دکتر شجاع رئیس واحد، همچنین با همکاری حجت‌الاسلام سراج رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در شرق استان تهران برگزار شد.

101

کد خبر: 686950

وب گردی

وب گردی