همایش پیاده روی در واحد رودهن برگزار شد

همایش پیاده روی در دانشگاه آزاد اسلامی رودهن با شرکت بیش از 350 نفر شرکت کننده برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، این همایش پیاده روی با شرکت بیش از 350 نفر شرکت کننده با حضورمعاونان، مدیران، کارکنان، اعضای هیات علمی و دانشجویان رأس ساعت 8 صبح از محل درب ورودی دانشگاه تا مقبره شهید گمنام و سپس سالن تربیت بدنی مجتمع برگزار شد.

در حاشیه این مراسم دکترکورش پارسا معین معاون اداری ومالی واحد به نیابت از رئیس واحد ضمن تشکر از فعالیت های فوق برنامه ورزشی اداره تربیت بدنی گفت: این واحد به دلیل پتانسیل بالا در بخش تربیت بدنی آمادگی میزبانی کلیه رشته های ورزشی در سطوح مختلف را داراست.

وی افزود: این مراسم همه ساله در هفته تربیت بدنی در این واحد با هدف پیام سلامتی، خدمت رسانی همراه با قهرمانی برگزار می شود. از این رو علاوه بر برگزاری کلاسهای فوق برنامه ورزشی آمادگی برگزاری مسابقات داخلی، منطقه و سراسری را در رشته های ورزشی مصوب سازمانی دارد.

وی اظهار داشت: از آنجایی که ورزش همگانی در دانشگاه آزاد اسلامی از جایگاه ویژه ای برخوردار است می توان در این راستا حرکت نمود و به ورزش قهرمانی نیز رسید مسابقات ورزشی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در واحد رودهن به همت اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن مسابقات مختلف ورزشی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

درادامه کورش حنیفی مدیرامورورزشی دانشگاه درهمین ارتباط گفت :مسابقات ورزش همگانی دررشته های مختلف ازتاریخ هشتم آبانماه تاپانزدهم آبان درواحدبرگزار می شود. تمرینات تیمهای ورزشی دانشجویی برای شرکت در مسابقات استان آغاز که درسایت تربیت بدنی اطلاع رسانی شده است.

وی اظهار داشت :شورای انجمن ورزشی دانشگاه ازچهارعضو آقا وسه عضوبانو تشکیل خواهد شد که دانشجویان علاقمند می توانند به اداره امورورزشی مراجعه وفرمهای مربوطه راتکمیل کنند.

درپایان مراسم پیاده روی به تعدادی از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزارزنده ای اهداء شد.

101

کد خبر: 686952

وب گردی

وب گردی