زیاده خواهی در فروش مواد منجر به قتل شد

اختلاف بر سر قیمت ماده مخدر شیشه، قتل محله مسعودیه را رقم زد.

به گزارش ایسکانیوز، در 24 مهرماه امسال، ساعت 22و سی دقیقه شب از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک مورد مجروحیت منجر به فوت در درمانگاه رازی به کلانتری157 مسعودیه اعلام شد. «حسن.ح» 38ساله بر اثر ضربه وارد شده به گردن و شانه راست مرده بود و همین امر باعث شد تا ماموران بررسی این حادثه را که قتل عمد بود را در دستور کار خود قرار دهند.

به این ترتیب با دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

تحقیقات کاراگاهان نشان می داد که مقتول در پمپ بنزین منطقه مسعودیه به قتل رسیده است. به این ترتیب کاراگاهان برای بررسی بیشتر به محل حادثه رفتند. با حضور ماموران و پرس وجوها از برخی افراد که شاهد ماجرا بودند ماموران به سرنخ هایی دست یافتند که منجر به شناسایی قاتل شد.

به گفته برخی از شاهدان مقتول با فردی به نام «محمد.ج» که از افراد سابقه دار و همچنین از توزیع کنندگان جزء مواد مخدر در منطقه مسعودیه است بر سر قیمت "شیشه" با یکدیگر بحث کردند که در نهایت منجر به قتل «حسن» شد.

این شاهدان در بیان اظهارات خود به کاراگاهان گفتند که گویا محمد مبلغ بیشتری برای فروش شیشه درخواست کرده و همین امر باعث درگیری بین آن دو شده است.

به این ترتیب کاراگاهان با همکاری ماموران کلانتری 157 منطقه مسعودیه با شاناسایی و کنترل محل سکونت محمد.ج که بعد از ارتکاب به قتل متواری و کارتن خواب شده بود او را در 25 مهرماه و در ساعت 22 دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل کردند.

بر اساس این گزارش متهم در همان بازجویی اولیه به قتل اعتراف کرد و گفت که برای فروش مواد به حسن پول بیشتری خواسته و مخالفت او از پرداخت بیشتر درگیری و قتل او را منجر شده است.

در حال حاضر متهم روز 26 مهرماه به شعبه ششم بازپرسی ناحیه 27 تهران منتقل شد و بازپرس هم با صدور قرار بازداشت متهم را در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داد.

کد خبر: 686983

وب گردی

وب گردی