گرامیداشت روز تربیت‌بدنی و ورزش با پیاده‌روی کارمندی در دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان

باهدف گرامیداشت روز ورزش و تربیت‌بدنی جمعی از هیات رئیسه، کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در مراسم پیاده‌روی شرکت کردند.

به گزارش ایسکانیوز، در این برنامه که به همت تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان و روابط عمومی برگزار شد حاضرین مسیر بلوار دانشگاه تا مجموعه فرهنگی فرهیختگان را پیاده طی کردند.

علی دوستی مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه در ابتدای این پیمایش برخی نکات ورزشی و فواید پیاده‌روی را متذکر شد و گفت: هدف از برگزاری این‌گونه مراسم علاوه بر بعد سلامت جسمی، توجه به افزایش شورونشاط در میان کارکنان و درنتیجه ارتقای سطح سلامت جامعه دانشگاهی در این واحد دانشگاهی است.

وی گفت: توجه به اصل ورزش همگانی با ارتقای سلامت جامعه همراه خواهد بود و گسترش ورزش می‌تواند از بسیاری بزهکاری‌ها و مشکلات بعدی پیشگیری نماید.

در ادامه این مراسم که با مراسم معنوی زیارت عاشورا و جلسه اخلاق اداری همراه بود، از آقایان علی دوستی رئیس شورای ورزش استان و مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان، آرش طاهریان و حسین ساکت و سرکار خانم آمنه قربانی همکاران شاغل در حوزه تربیت‌بدنی دانشگاه تقدیر به عمل آمد. پذیرایی و صرف صبحانه در محیطی بانشاط و صمیمی حسن ختام آغازین ساعات صبحگاهی در این واحد دانشگاهی بود.

101

کد خبر: 687004

وب گردی

وب گردی