برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی

به مناسبت هفته تربیت بدنی مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجانغربی در واحد ارومیه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم دکتر عزیز جوان پور رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی ضمن عرض خیر مقدم و تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته تربیت بدنی، کسب مدال توسط دانشجویان دانشگاه آزاد استان در رقابت های بین المللی را یک افتخار برای دانشگاه آزاد عنوان کرد و گسترش فضاهای ورزشی واحد های دانشگاهی استان را از مهم ترین برنامه های دانشگاه آزاد بیان کرد.

جوان پور افزود:در یک ساله گذشته با انتخاب حسین محمدزادگان به عنوان مدیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد استان،شاهد رشد و پیشرفت بی نظیر این حوزه هستیم وبا مدیریت ایشان و حمایت های مدیر کل محترم تربیت بدنی استان قهرمانان بسیاری در دانشگاه آزاد پرورش داده ایم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه گسترش ورزش های همگانی را لازمه رشد و تعالی یک جامعه دانست و گفت:تحقیقات نشان داده است کشور هایی که پیشرفت چشم گیری در حوزه های مختلف داشتند،ورزش را سرلوحه کار خود قرار دادند و دارای تندرستی و نشاط بودند.

در ادامه این مراسم عبدا... چمن گلی مدیر کل تربیت بدنی استان آذربایجانغربی ضمن ابراز خرسندی از حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه و تشکر از ریاست محترم دانشگاه به جهت برپایی این مراسم،افتخار آفرینی دانشجویان دانشگاه آزاد در رقابت های مختلف ملی و بین المللی را نشان از شادابی و پویایی این مجموعه دانست و اظهار داشت:باید به عنوان یک کارشناس ورزشی بدانیم قهرمانان چه مسیری را طی کردند تا به این مقام دست یافتند و باید قدردان زحمات عوامل پشت صحنه مخصوصا پدر و مادر این عزیزان باشیم که تلاش های شبانه روزی یک مجموعه باعث قهرمانی یک ورزشکار می شود.

چمن گلی،سیامند رحمان را برگ زرینی از افتخارات مجموعه دانشگاه آزاد دانست و گفت:این پهلوان نامی کشور ثابت کرد که معلولیت محدود نیست و در همه شرایط می توان به رشد و تعالی رسید و این قهرمان پارالمپیک کشور که یکی از دانشجویان دانشگاه آزاد استان است با افتخار آفرینی در مسابقات بین اللملی یک افتخار برای کشور مخصوصا استان عزیزمان است.

حسین محمدزادگان رئیس شورای ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی ضمن ارائه گزراشی از فعالیت های این حوزه،کسب سهمیه المپیک توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجانغربی و قهرمانی سیامند رحمان در مسابقات پارالمپیک برزیل را یک افتخار برای استان دانست و افزود:واحد ارومیه با 27 تیم ورزشی در سطح استان و 21 تیم ورزشی در سطح ملی در رشته های مختلف ورزشی در دوبخش آقایان و بانوان به رقابت می پردازد که از مهم ترین آنها می توان به کسب مقام قهرمانی والیبال،نایب قهرمانی بسکتبال آقایان و کسب مقام اول فوتسال کشور و مقام سومی هندبال خواهران اشاره کرد.

همچنین در بخش انفرادی کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات کشوری در رشته تکواندو توسط دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه و قهرمانی واحد مهاباد در مسابقات فوتبال از دیگر افتخار آفرینی دانشجویان ورزشکار دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی بیان کرد.

در پایان این مراسم از مدال آوران و قهرمانان دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی با اهدا لوح و جوایز نفیس،تقدیر بعمل آمد.

101

کد خبر: 687084

وب گردی

وب گردی