فعالیت چهار دفتر صدور روادید برای زائران اربعین حسینی

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: با توجه به نشست های منظم با سفیر عراق در تهران تا کنون چهار دفتر صدور روادید برای زائران عتبات عالیات در اربعین حسینی راه اندازی شده است و تا پایان هفته جاری نیز 12 دفتر دیگر راه اندازی می شود.

به گزارش ایسکانیوز، حمیدرضا گودرزی افزود: در حال حاضر دفاتر صدور روادید برای زائران عتبات در چهار نقطه شامل سفارت عراق در تهران و کنسولگری عراق در مشهد، کرمانشاه و اهواز فعال شده است.

وی ادامه داد: دفاتر صدور روادید تا پایان هفته جاری در 12 نقطه دیگر نیز راه اندازی می شود که این 12 نقطه در شهرهای کرج، ورامین، رشت، ساری، تبریز، قم، اصفهان، شیراز، کرمان، آبادان، سوسنگرد و ایلام است.
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی همچنین از برگزاری هجدمین نشست این ستاد در عصر امروز(سه شنبه) خبر داد و یادآور شد: این نشست به ریاست حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی در سالن شهید رجایی وزارت کشور برگزار می شود.
گودرزی در گفت و گو با ایرنا خاطرنشان کرد: در نشست عصر امروز که مسوولان کمیته های 15 گانه ستاد مرکزی اربعین حسینی و استانداران ایلام و خوزستان حضور دارند کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه که مسوولیت آن با ستاد بازسازی عتبات است گزارشی از اقدامات انجام شده ارایه می کند.
وی تصریح کرد: همچنین در این نشست کمیته امداد و نجات ستاد مرکزی اربعین حسینی که مسوولیت آن با جمعیت هلال احمر است گزارشی از اقدامات انجام شده ارایه می کند و سپس در خصوص مسایل و موضوعات لازم بحث و تبادل نظر می شود.

202/201

کد خبر: 687110

وب گردی

وب گردی