قوچان‌نژاد: برای پیروزی به گرونخین رفته بودیم

ملی‌پوش ایرانی تیم فوتبال هیرنوین گفت: کسب دو پیروزی برابر نایخمن و گرونیخن برای من از هر اتفاق دیگر بیرونی مهمتر بود و از این بابت خیلی خوشحال هستم.

به گزارش ایسکانیوز، تیم فوتبال هیرنوین در حالی موفق شد در دربی شمال هلند که در هفته نهم لیگ هلند مقابل گرونخین برگزار شد، با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی برسد که گل سوم این تیم را رضا قوچان نژاد، ملی‌پوش کشورمان به ثمر رساند.

سایت خبری باشگاه هیرنونن هلند درباره عملکرد قوچان‌نژاد در این بازی نوشت: مهاجم تیم ملی ایران پس از همراهی این تیم در دو بازی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه به تمرینات هیرنوین بازگشت و پس از یک جلسه تمرینی در ترکیب اصلی این تیم برابر گرونیخن به میدان رفت.

قوچان‌نژاد درباره پیروزی سه بر صفر هیرنوین که با گل‌زنی خودش همراه بود گفت: برای پیروزی و انجام یک بازی خوب به گرونیخن رفتیم و این مسئله کاملا نمایان بود. بازیکنان هیرنوین تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته بودند و هر بازیکنی برای پیروزی در بازی دربی مسوولیت خاص خودش را داشت.

وی ادامه داد: خوشحالم که هدیه خوبی به هواداران در بازی دربی دادیم، برای ما کسب سه امتیاز بسیار مهم بود. کسب دو پیروزی برابر نایخمن و گرونیخن برای من از هر اتفاق دیگر بیرونی مهمتر بود و از این بابت خیلی خوشحال هستم.

قوچان‌نژاد در رابطه با قرار گرفتن تیمش در جایگاه سوم جدول رده بندی اردویژه هلند گفت: شاید این حرف من کلیشه باشد، اما حقیقت این است که بازی به بازی بهتر می‌شویم. هم اکنون در وضعیت بسیار خوبی به سر می‌بریم، اما فقط 9 هفته از اردویژه گذشته است. باید این روند پیشرفت را در هفته‌های آینده نیز ادامه دهیم و اگر بتوانیم این کار را کنیم دیگر نگرانی نخواهیم داشت.

وی در پایان گفت: آغاز بسیار زیبایی در فصل جدید اردویژه هلند داشتیم و مسئله مهم هیرنوین در شرایط فعلی ادامه این روند فوق العاده است.

604/602

کد خبر: 687135

وب گردی

وب گردی