مرگ مشکوک یک زن در کن/ مصرف اشتباه متادون به جای قرص ضد بارداری

مرگ مشکوک زن جوانی در منطقه کن تهران، مأموران اداره دهم آگاهی و بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی را به خانه این زن جوان کشاند؛ مرگی که به ادعای همسر این زن، دلیل آن مصرف اشتباه قرص متادون به جای قرص ضدبارداری بوده است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از شهروند ساعت ٥ و ٤٠ دقیقه سحرگاه دیروز مرد جوانی طی تماس با اورژانس از آنها خواست تا به همسرش که حال وخیمی داشت، کمک کنند. دقایقی بعد مأموران اورژانس در محل حاضر شدند اما خیلی دیر شده بود؛ چون زن جوان دیگر نفس نمی‌کشید و مأموران اورژانس هم پس از معاینه فوت او را تأیید کردند. بلافاصله مراتب این اتفاق از سوی مأموران اورژانس به کلانتری ١٤٢ کن و بازپرس کشیک قتل اعلام شد و تیمی ازمأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امور جنایی برای بررسی علت این مرگ مشکوک راهی منزل این زوج جوان شدند. بازپرس ویژه قتل پس از بررسی‌های اولیه دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد و شوهر مقتول برای تحقیقات بیشتر دستگیر شد.
شرح واقعه از زبان همسر متوفی
این مرد ساعتی بعد از بازداشت در شعبه سوم دادسرای امور جنایی به بازپرس منافی آذر گفت: «من و همسرم از اتباع افغانستان هستیم، مدتی بود مواد‌مخدر مصرف می‌کردم اما به خاطر همسر و فرزندم تصمیم به ترک‌کردن گرفتم. مدتی بود که برای درمان قرص متادون مصرف می‌کردم.»
او در ادامه اظهاراتش به بازپرس منافی گفت: «روز قبل از حادثه زمانی‌که از محل کارم به خانه برمی‌گشتم همسرم با من تماس گرفت و خواست تا برایش قرص ضدبارداری بخرم اما فراموش کردم و ساعت ٨ شب بود که به خانه رسیدم.» این مرد در اظهاراتش مدعی شد که زنش به جای قرص ضدبارداری، قرص‌های متادون او را خورده است و به همین دلیل هم جانش را از دست داده: «داخل جیب لباسم ٢ عدد قرص متادون بود و پس از خوردن شام همسرم ادعا کرد که قرص خورده است و می‌خوابد و از من خواست تا از بچه‌مان مراقبت کنم. ساعت ٢ بامداد بود که با صدای گریه بچه‌ام از خواب بیدار شدم و دیدم زنم به سختی نفس می‌کشد که از ترس ابتدا با یکی از آشنایانمان تماس گرفتم و پس از مراجعه او به امدادگران اورژانس زنگ زدم و درخواست کمک کردم اما وقتی پزشکان به خانه آمدند، به من گفتند که همسرم فوت کرده است.»
او اضافه کرد: «پس از مرگ همسرم وقتی به سراغ قرص‌های داخل جیبم رفتم، متوجه شدم که قرص‌ها نیست و احتمال می‌دهم همسرم آنها را به جای قرص ضدبارداری مصرف کرده است.»
بازپرس منافی آذر پس از اظهارات این مرد جوان، او را آزاد کرد و دستور داد تا زمان اعلام نظریه پزشکی قانونی از تهران خارج نشود و تحقیقات فنی در این راستا ادامه دارد.

105105

کد خبر: 687199

وب گردی

وب گردی