استقبال نوری مالکی از آغاز عملیات موصل

رئیس ائتلاف دولت قانون در عراق امروز (سه‌شنبه) آغاز عملیات آزادسازی موصل را تبریک گفت و خواهان پشتیبانی از نیروهای صلح و بسیج مردمی شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از شبکه خبری سومریه نیوز، نوری مالکی، رئیس ائتلاف دولت قانون در عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: در این روزهای مبارک که در آن شاهد سالگرد پیروزی‌ خون بر شمشیر و شهادت امام حسین (ع) هستیم و مومنان دستانشان را برای دعا جهت یاری نیروهای مبارز بلند کرده‌اند، دسته‌هایی از غیور مردان کشور برای آزادسازی نینوا از چنگ داعش به راه افتاده‌اند.

مالکی افزود: پرچم عراق با عزت به روی روستاهای شهر موصل برفراشته شده و عملیات آزادسازی کامل این شهر از لوث شرارت و رادیکالیسم و بازگشت به آغوش وطن را پس از نبردهای قهرمانانه آغاز کردیم که تمامی تشکیلات نظامی در این نبردها دلاوری خود را نشان دادند. نبردها حماسه ملی باشکوهی را در پایداری و نبرد رقم زد.

رئیس ائتلاف دولت قانون با اشاره به موفقیت مرحله اول عملیات موصل تصریح کرد: پیروزی که رقم خورد دستاوردی مهم و پیروزی بزرگ به شمار می‌آید که تاکید مثبتی بر روند درگیری‌ها خواهد گذاشت و روحیه معنوی بالا و توانایی و خبرگی بسیار و تجربه میدانی که به صورت آشکار در نبردهای آزادسازی مشخص شد، تاکیدی بر توانایی عراقی‌ها برای شکست داعش و پیروزی علیه این گروه بود.

نوری مالکی همچنین خواهان پشتیبانی از نیروهای صلح و بسیج مردمی مجاهد و تمامی تشکیلات برای پیروزی علیه تندروی و تروریسم شد.

304/201

کد خبر: 687205

وب گردی

وب گردی