حمایت مربیان استقلال از بیرانوند/ غیبت حیدری در تمرین آبی پوشان

در جریان تمرین امروز استقلال مربیان این تیم اعلام کردند که از دروازه بان پرسپولیس حمایت خواهند کرد.

به گزارش ایسکانیوز، تیم فوتبال استقلال تهران پس از یک روز استراحت، تمرینات خود را از ساعت 12 امروز (سه‌شنبه) در کمپ باشگاه برگزار کرد.

* خسرو حیدری که به خاطر مصدومیت قادر به همراهی تیمش نیست، در تمرین امروز غایب بود.

* بازیکنان استقلال ساعت از 11:30 در محل تمرین حاضر شده و در چند گروه مختلف بازی تنیس فوتبال را انجام دادند. آنها کری زیادی با یکدیگر داشتند که در این میان علیرضا منصوریان بیشتر از همه برای بازیکنان کری می‌خواند.

* روزبه چشمی که به علت مصدومیت در فهرست نیم‌فصل اول استقلال حضور ندارد جدا از سایر بازیکنان به دویدن مشغول شد و پس از نیم ساعت محل تمرین را ترک کرد.

* استیو جونز که به همراه رابسون روز گذشته برای تمدید مجوز کار خود به کیش سفر کرده بود در تمرین امروز حاضر بود.

* علی قربانی تمرینات اختصاصی را زیر نظر مربی بدنساز انجام داد. این بازیکن به علت مصدومیت در دیدار با سیاه‌‌جامگان غایب بود.

* پیش از اینکه تمرین به صورت رسمی آغاز شود بهتاش فریبا، بختیار رحمانی را فراخواند تا با او صحبت کند. صحبت‌های فریبا و خرمگاه با رحمانی حدود یک ربع طول کشید و سپس این بازیکن به تمرین اضافه شد. رحمانی در دیدار با سیاه‌جامگان به نشانه اعتراض به تعویض راهی رختکن شده بود و فریبا به عنوان مدیر فنی تیم اعلام کرده بود که با این بازیکن برخورد خواهد شد.

* بازیکنان ابتدا زیر نظر استیو جونز کارهای کششی و هوازی انجام دادند. او آیتم‌های مختلفی را برای بازیکنان ترتیب داده بود و برخی مواقع به آنها می‌گفت، برخی از شماها آیتم‌ها را به خوبی انجام می‌دهید اما برخی‌ دیگر فاجعه هستید. بخش دیگر تمرین بازی «آقا وسط» در دو گروه بود که منصوریان در این بخش حضور داشت.

* از تمرین امروز استقبال زیادی نشده بود و تنها 10 هوادار در تمرین حضور داشتند.

* حضور علیرضا بیرانوند در دادسرای فرهنگ و رسانه موضوعی بود که مربیان استقلال در مورد آن صحبت می‌کردند. محمد خرمگاه و علی چینی که فصل گذشته در نفت حضور داشتند و مربی بیرانوند بودند، اعلام کردند که از دروازه‌بان پرسپولیس حمایت خواهند کرد.

استقلال روز جمعه در هفته نهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف سایپا خواهد رفت.

603

کد خبر: 687305

وب گردی

وب گردی